Yay net de EP2231/40 besteld! Woensdag (hopelijk) eiiiiindelijk weer een lekkere kop koffie zetten
Is ie weer bij de ING??
Nee dat helaas niet, heb m via Bol.com besteld want kwam erachter dat ik nog ongebruikte vvv-bonnen had haha
Je kunt wel via ING de 15% kortingsvoucher kopen en dan via dd website van Philips? Volgensmij scheelt dat niet barveel in de uiteindelijke prijs
Goede, ik wacht nog even black friday af en anders doe ik dat
Haha ja dat zei mijn vriend ook, maar ik had geen geduld meer haha
Heerlijk, geniet ervan!!
Zelf bonen malen en dan in zo’n koffiepot op het fornuis is de laatste tijd mijn ding. Smaakt zo lekker en aromatisch
Heb je een handmolen of elektrische? Ik wil op zich wel een handmatige maar misschien is een vijzel dan ook wel gewoon prima.
Ik heb een elektrische. Je kan niet kiezen welke maling je wil dan, het wordt altijd snelfiltermaling.
Een vijzel lijkt me wel vermoeiend om elke keer te doen.
Ik kan iedereen deze Melitta koffiemolen aanraden! Zitten heel veel schillende standen op voor alle bereidingswijzen. Fijn ding en niet overdreven duur (rond de €40)
Ik heb een hario (handmatig)! Die is heel fijn en gaat al heel lang mee. Gewoon goed spul. Ik vind het lekker meditatief en het kost maar een paar minuutjes. Een vijzel is geen doen, elk apparaat heeft z’n eigen grootte maling nodig. Welk apparaat gebruik je?
Welke koffiecups die minder slecht zijn voor het milieu zijn jullie lievelings? Ik drink nu altijd deze met opgeschuimde melk (klein bekertje maar) en vind ‘m erg lekker maar voel me een beetje slecht over het verspillen van aluminium (ong 2 per dag).
Is de Koffiejongens bijvoorbeeld wat?
Helaas wordt GFT niet gerecycled in mijn wijk…
Hoorde geen geweldige verhalen over van die hervulbare cups, maar als jullie betere ervaringen hebben hoor ik het graag!
Ik wil nog even beamen dat de Moccamaster echt fantastisch is. Zulke lekkere koffie. Zelfs normale filterkoffie komt er gewoon lekkerder uit, maar zelfgemalen is wel nog net iets beter.
Ik drink koffie van de koffiejongens en ben wel tevreden. Vind vooral de Lungo variaties lekker! De andere iets minder.
Ik heb heel lang koffie van de koffie jongens en vond het wel oke. Maar ben later overvestapt op cupjes van een aantal duurdere merken in de supermarkt en die vond ik wel écht lekkerder. Maargoed, wel aluminium dus is ook net wat je belangrijk vindt.
Er zijn geloof ik ook van die cups die je zelf kunt vullen? En hergebruiken of zo?
misschien zijn deze wat? Gebruik het zelf niet, maar Cynthia is wel le fan van deze koffie. Ze heeft ook een kortingcode nog op aar site staan, maar weet niet of die nog geldt.
Naast de koffie van mijn favo koffiezaakje vind ik Wakuli wel de lekkerste koffie die ik tot nu toe heb gehad. Wel de normale, de limited is af en toe nog wel eens raar van smaak.
Haha ja de vijzel is ook niet echt geweldig maar bij gebrek aan beter. Ik heb zelf een opschenk koffie ding en french press. Dus gebruik meestal gewoon snelfiltermaling van de supermarkt. Maar bonen zelf malen is net een tikje lekkerder.
Bedankt voor jullie tips, heel fijn! Ik heb nu 40 cups besteld met die code bij Wakuli.
€8,80 dus goedkoper dan wat ik had
Ik laat hier wel even een review achter als ze er zijn rond het weekend.
@Marquez
Heb het binnen! Vind de Indonesische blend (nog?) niet zo lekker maar de Braziliaanse zeker wel! De cups doen het ook goed in mijn apparaat, er lijkt iets meer koffie uit te komen dan uit die aluminium die ik had.
Snapt iemand waarom ik aan Sylvie Meis dacht bij het openen van de doos?
- ik snap de referentie
- ik snap de referentie niet
0 stemmers