Ben zelf tevreden over deze
Maar zit wel aan de bovengrens van je budget.
Ben zelf tevreden over deze
Maar zit wel aan de bovengrens van je budget.
ik heb deze:
En vind hem heel fijn!
https://www.coolblue.nl/en/product/841445/sage-barista-express-black-sesame.html
Ik heb nu deze (ongeveer, iets andere versie). Dat is meer echt een espressomachine, dus kan me voorstellen dat dat niet is wat je wil, maar wilde m toch even tippen.
Overigens kijken wij zelf naar een nieuwe machine omdat we echte snobs zijn geworden en net een externe maler hebben gekocht (een Eureka Mignon voor de liefhebber) en dat toch nog betere koffie zet.
Ik heb een Nespresso Magimix inissia en ik vind m echt ideaal! Heb m al jaren maar zoals je zegt, voor thuis werken is het echt ideaal om gewoon 1 kopje per keer te kunnen zetten. Ben er heel tevreden over, mooi klein apparaat met goede koffie.
Ik heb m al jaren en erg tevreden mee!
Welke oatly soort schuimt het beste in een opschuimer? Ik heb normaal halfvolle uit de koeling en die is top, maar vaak uitverkocht. Die met calcium doet niks qua schuim en volgens mij de halfvolle houdbare ook niet. Weet iemand welke (houdbare) soort wel goed schuimt?
Barista? Voelt zo voor de hand liggend dat ik twijfel hahaha
Barista oat is mijn favoriet. Almond barista schuimt ook goed.
Dat is van alpro toch? Die vond ik echt niet lekker, wij hebben altijd oatly. Mijn schoonmoeder had laatst een Duits merk die was ook lekker
Oja ik ben in de war zie ik! Sorry
Nou zeg tegen mij maar geen sorry, wij zijn net verhuisd en hebben de oude Senseo van zolder gehaald en nu drinken we al vijf dagen Senseo (terwijl die naast ons normale filterapparaat staat nu) en we vinden het gemak even helemaal fantastisch haha
Uhh ja dit is mega logisch idd, geen idee waarom we die dan nog nooit besteld hebben! Die ga ik testen. Vind het echt een tegenvaller dat die andere niet schuimen, een heel andere koffie ervaring gelijk…
Ik neem altijd oatly barista of provamel amandelmelk, en dan de ‘normale’ die is gezoet met stevia en schuimt als een malle.
Ik en vriend hebben nu een senseo en -sorry- we vinden de koffie hieruit best prima. Maarrrr alleen als we net een nieuwe zak pads hebben geopend. Na een week zijn die pads (uit de geopende zak) echt niet lekker meer.
Nu drinken we niet mega veel koffie (samen gemiddeld twee kopjes per dag?) en de een drinkt decafe en de ander gewone koffie.
Aangezien de pads na een week al goor worden willen we nu toch wel echt iets anders. Maar wat is een goede optie? Een apparaat met koffiebonen zou heel chill zijn, maar die lijken haast niet verkrijgbaar met twee bonenresevoirs.
Mij lijkt nespresso dan het beste, maar is dat echt veel lekkerder dan senseo?
Ja zeker
Klinkt goed! Zijn vooral de nespresso cups het lekkerst of zijn b merken ook prima? Nespresso cups zijn wel echt heel duur Perla, lidl, jumbo etcetera zijn maar de helft van de prijs van nespresso, ben benieuwd of die ook lekker zijn
Ja snap ik! Ik heb ook nespresso cups maaar eigenlijk drink ik voornamelijk Starbucks cups. En eerlijk gezegd merk ik vrij weinig verschil. Je hoeft dus zeker niet perse nespresso cups te hebben
Uit gemak omdat ik die makkelijk uit de supermarkt mee kan nemen en die zijn regelmatig in de aanbieding (ook online)
Huismerk nooit geprobeerd!
Daarnaast, als je koffie met melk drinkt, heb ik een aparte melkopschuimer en indd ook altijd met oatly baristamelk. Echt wel aanrader!
Houd bol in de gaten want daar komen nespresso apparaten en melkopschuimers echt regelmatig in de aanbieding
Ik heb hier twee jaar geleden ook advies gevraagd en ik kan me herinneren dat ik volgens mij echt precies m’n nespresso en melkopschuimer combo + welke cupjes van @Musa heb overgenomen. nog steeds dankbaar
Qua smaak is het gewoon even testen wat je zelf lekker vindt, er is zoveel aanbod in andere merken dus daar zit zeker wel iets voor je tussen. Ik heb nu sinds kort een smaak van die Lidl die me ook wel goed bevalt en af en toe haal ik ook mijn favo smaken bij Nespresso.
Ik had eerst een hele tijd nespressocups, maar vond dat uiteindelijk duur en onhandig.
Ik koop nu altijd bij de jumbo of de Hema. Dan heb je een doos van 40/50 stuks voor 5 euro. En die smaken prima!
Een bonenmachine gaat voor jullie ook niet handig zijn, want bonen worden ook best snel muf.
Ik vind nespresso ideaal, iedereen vindt het ook lekker.