Ik ben ook bezig in mijn nieuwe huis met spachtelputz op de muur, waarmee heb je het behandeld als ik vragen mag?
Wij hebben gewerkt met Ti.mb.ers design (zonder puntjes) uit Mechelen, leuke jonge gasten, netjes geprijsd, passie voor hun job.
Super, bedankt; offerte aangevraagd
Vriend van ons die heeft bij zichzelf dit probleem ook gehad. die gaat Brander Plast aan brengen op de muur (Volgens mij zelfde soort spul). Dus nu nog even voorstrijk voor stuccen halen, dat Brander plast spul, voorstrijk voor schilderen… Heb er ondertussen geen zin meer in en ga hierna ook nooit meer iets aan behang hier aanraken in huis.
Hij hangt! Heb mijn vader maar ingeschakeld en die heeft uiteindelijk de haakjes toch maar in het frame geboord en het zit best stevig.
Werd vannacht wel wakker van een enorme knal, doodsbang dat die spiegel maar beneden was gekletterd. Was het gelukkig de kat die een stoel had omgegooid
Wat geeft die lamp een tof effect op de muur! Waar heb je die gekocht?
Van de Gamma! Lamp Niels https://www.gamma.nl/assortiment/hanglamp-niels-metaal-zwart-goud/p/B618734
Heeft iemand ervaring met een open trap renovatie? Laten doen of om zelf te doen? Ik denk erover maar hoor vooral dat de bekendste partij (bekend van tv) niet zo’n goede keuze is (€£€££)
De muur is dus van dit naar dit gegaan. Helemaal opgelucht.
Uiteindelijk zo geworden. Vond ik toch nog wat gekke plekjes zoals dit
Ligt afgeschuurd en weer gevuld. Dat ziet er nu goed uit. Enkel blijf ik nu nog zulke plekken over houden
Dus dat ga ik nu nog verder schuren en anders komt er nog een laag op totaal van dat brander plast. Echt ik ben zo klaar met die muur, kan wel janken! Heb nu ook een heel ramp scenario in mijn hoofd met de vloer. Want wie weet wat daar onder vandaan komt heb ook echt even geen zin meer. Ben echt een stress kip en combi van werk met die muur gaat dus niet heel lekker.
Maar goed, nu door bijten en weer schuren.
Ah shit man, wat een werk!
Pfoeee zeg dat! Maar het gaat met schuren echt de goede kant op! Je ziet er amper nog wat van dus dat is echt heel fijn.
Nou weer drie uur verder. Alles geschuurd en puntjes gevuld. Nu weer afwachten wat de muur doet. Morgen hier en daar iets bij schuren en dan hoop ik echt dat ik met de voorstrijk er op kan.
Volgens mij werkt het weer hier ook bij mee hè, dacht dat ze altijd aanraden om niet te verven als het heel heet is want dan droog de verf te snel op en wordt het lelijk, misschien is dat hiermee ook zo.
Hmh vriend van mij die dit gedaan heeft die zei dat hij het toen heeft gedaan met die hitte golf van vorig jaar en dit zelf niet had. Maar t is ook echt een bagger muur. Naja we komen er wel! Morgen lichtjes schuren en dan de laag voorstrijk er op
Ik heb het ook gedaan met tegelverf, ging heel gemakkelijk. Het waren bruine jaren '80 tegeltjes, en nu zijn ze mooi wit. Was met 1 laagje klaar.
Heb je een specifiek merk gebruikt hiervoor?
Ik heb tegellak van Karwei eigen merk gebruikt
Heb je er ook nog grondverf voor tegels onder gebruikt? Of alleen de lak zelf?
Alleen de lak. Lichtjes geschuurd en goed ontvetten
Ik durf het bijna niet te vragen want volgens mij heb ik echt iets mega doms gedaan. Wij hebben een grote witte kast bij ons in de slaapkamer staan en die wou ik zwart hebben. Nu heb ik dus geen enkele ervaring met verven van grotere oppervlakken, maar ik dacht hé hoe moeilijk zal het zijn?? Nou, te moeilijk voor mij dus?! Ik heb het gewoon met zon roller gedaan (wel de kast eerst afgedaan met een stofdoekje). Nu had ik na de 1e laag ineens allemaal van die kleine stofdeeltjes erop, dus heb ik het even opgeschuurd en een nieuwe laag eroverheen. Nou, het is dus weer precies hetzelfde. Hoe krijg ik dit ooit weer normaal? HELP!