Kleding naaien/DIY'en

@Gradje op mn mobiel lukt het niet maar wel op mn pc.

Heb mn date en een vriendin ook al gevraagd of ze er ff een voor me willen kopen haha #tatta

1 like

Hahaha ik zit ook te denken om nog even een ander mailadres te gebruiken…
ben nu voor de Bertha broek gegaan, totaal boven mijn skill level maar er zijn sew along videos van dus misschien mezelf maar eens uitdagen.

Heb je (of anderen) de site via de telefoon geopend? Ik kom er niet op en kan even niet op m’n laptop.

Ik ben nog steeds met kussenhoezen bezig, iedere keer moet ik er weer helemaal inkomen maar ze worden wel steeds netter.

Nu vroeg m’n nichtje gisteren of ik haar naailes wil geven op de naaimachine, voelde me heel erg gevleid maar kan t zelf nog niet eens zo goed

Ik heb de site via mn telefoon geopend. Maar loopt nu vast. Ik hoop dst die site niet altijd zo sloom is pff.

Het is uiteindelijk gelukt, maar heb geen bevestiging van de aankoop in m’n mail… Wel screenshot gemaakt! Lekker gierig mailen als het niet gelukt is ‘hallo ik heb me gisteren geregistreerd en gratis patroon gekocht, maar waar issie? Joejoe’

Ze mailen je niet. Je moet op die site naar je bestellingen gaan. En dan klik je op details. En dan op download pdf.

1 like

Dankjewel! Het is de York Pinafore van Helen’s Closet. Als je op pinterest naar #yorkpinafore zoekt krijg je heel veel voorbeelden! Ik heb zelf geen zakken erop gezet, wel gemaakt maar uiteindelijk voor gekozen niet erop te zetten, en heb 'm bij de heupen iets ingenomen omdat ik 'm daar iets te wijd vond uitlopen. Hier is de link: York Pinafore » Helen's Closet Patterns
Vind de patronen van Helen’s Closet superfijn om mee te werken.

Ohhhhh suuuuperleuk zeg! Die wil ik ook!

1 like

thanks voor de tip! Ik heb de babette broek besteld, lijkt me wel een mooie uitdaging :slight_smile:

1 like

Thanks!! Die gaat op mijn lijstje :). Zijn het ook echt maar twee patroondelen (als je de zakken niet meerekent)?

Het zijn inderdaad dan maar 2 patroondelen. Ik was er desondanks toch wel even mee bezig omdat alle openingen afgewerkt worden aan de binnenkant met biaisband (en was voor mij ook de eerste keer dat ik dat in een kledingstuk voor mezelf verwerkt heb). Maar al met al zeker goed te doen!

Ben na lang twijfelen voor de Mindy jurk gegaan. Maar nu heb ik toch spijt want ik wil denk ik eerst de Elma top maken want ik heb nog een lap stof die daar perfect voor is. Ik had ook al geprobeerd om met een ander emailadres te doen maar dat lukte niet helemaal. :cry:
Misschien krijg ik zo een permaban om wat ik nu ga vragen maar wil iemand anders ruilen? Ik heb de Mindy, Julia (lange versie), MIKA, en Lauren in PDF in de aanbieding. :nerd_face:

Ik heb een paar keer geprobeerd te kijken bij fibremood maar ik vind op zo’n slome site kijken en dat het de helft van de tijd niet kan laden echt heel erg deprimerend en frustrerend dus weet niet wat hun patronen normaal kosten maar wss betaal ik dat liever haha

2 likes

De code werkt nog en de site is nu niet meer sloom

3 likes

oh wat goed! En ik kan gewoon op hetzelfde adres/account nog een gratis patroon downloaden, dus je hoeft blijkbaar ook niet moeilijk te doen haha. Weet niet of het een 3e keer gaat lukken maar dat ga ik nu proberen…

Edit: oke nee haha toen gaf ie een foutmelding

1 like

Hehe, goeie tip. Bij mij deed hij het ook nog! Dus heb nog een patroon gedownload, de Mabel top.

Ik heb 8 patronen inmiddels :speak_no_evil:

2 likes

Zalig! Ik ben voor de Carmella jumpsuit en constance salopette gegaan. Nu nog op zoek naar leuke stoffen hiervoor. Heb echt plezier gehad met mijn vorige naaiprojecten, ook qua het dragen ervan.

2 likes

Anderhalf jaar geleden was ik op Kaapverdië en had restjes stof gekocht om er een slinger mee te maken ooit, ik ben eindelijk begonnen en klaar met de vlaggetjes! Nu nog een lint kopen om ze aan vast te stikken.

17 likes