Ik heb van de week een t shirtje genaaid!
Uit het make it simple boek van Tilly and the Buttons!
Jaaaa mooi!!
Deze stond op mijn verlanglijst en heb ik eraf gehaald haha, gaat er nu weer terug op…
Oohh waarom had je hem eraf gehaald? Het is echt mijn lievelingsboek. Alles is echt simpel te naaien, duidelijke uitleg en korte projecten. Heb er al zoveel uit gemaakt, T-shirts, vesten en er komen ook nog meer jumpsuits aan
Op de site van Fibre Mood kan je vandaag en morgen een gratis pdf patroon 'kopen met de code ‘SEWISTAMOM’, misschien een leuke tip voor dit topic.
Alleen nu heb ik keuzestress…
Ik zag het vanochtend al en nu heb ik het idee dat de website er al de hele dag uit ligt omdat iedereen als een gek een patroon probeert te bestellen. Hyena’s zijn we ook allemaal. Ik probeer het vanavond wel nog een keer.
Haha ja hij is wel hoeveel traag. Heb jij iets op het oog?
Ik heb de laatste weken ook nog wat dingen gemaakt. Ben o.a. aan het oefenen geweest met onderbroeken. Verder heb ik een wit t-shirt met blauwe overgooier gemaakt, heb ik uit een strak spijkerjasje van mijn vriendin de originele mouwen geknipt en heb ik er sweatstof mouwen in gemaakt, en heb ik van drie oude shirtjes waar iets mis mee was, 1 nieuw shirtje gemaakt.
Superleuk @AmyFarrahFowler ! Dat laatste shirt vind ik echt leuk
—
Heeft er iemand ervaring met tencel? Heb een mooi lapje gevonden op de markt en wil er denk ik een shirtje en short van maken (zelfde patroon als m’n tijgerstof), maar weet niet hoe dat gaat worden
Ik vind het allemaal zo knap wat jullie maken. Ik kom niet verder dan de stekker in het stopcontact te steken…
Nou dat kan soms ook best lastig zijn!
Ooh thanks voor de tip! Ik ben uiteindelijk voor de Danna jurk/top gegaan, maar de struggle was real, haha.
Ahh super bedankt ik ben voor een jas gegaan en ik ga nog ff iets anders uitzoeken via een ander account hihi
Eindelijk krijgt iemand die dicht bij mij staat een baby! Kan ik losgaan op baby kleertjes maken! Mijn eerste setje al gemaakt het is wel even compleet anders die kleine kleertjes
Hoe hebben jullie het patroon uiteindelijk gekregen? Want ik heb ook alles besteld maar heb geen mail of downloadlink gezien…
Ik ook niet…
Zo leuk! Heb je het patroon van de overgooier ergens gekocht of zelf bedacht?
Ik moest echt goed zoeken, ja! Als je naar bestellingen gaat in je account, dan op ‘details’ klikt bij de factuur. Dan krijg je een nieuwe pagina. Als je naar beneden scrolt, kun je op de pdf klikken!
@anon18050057 ik kan hem ook echt nergens vinden, op de bestelpagina kan ik alleen een pdf van de factuur downloaden.
@Zompig kijk jij mobiel of op de pc?