Weten jullie een betrouwbare website waar je stoffen kan bestellen?
Ik heb een keer bij Driessen stoffen besteld, niet een super groot aanbod maar wel echt cheap vergeleken met alle andere webshops.
Stoffen.net vind ik wel chill qua aanbod maar duurt vaak heel lang voor het er is.
Textielstad.nl vind ik echt super fijn! Ook snel met verzenden en goede klantenservice.
Ik heb regelmatig bij kickenstoffen en de stoffenkraam besteld!
Ik bestel regelmatig bij budgetstoffen en Driessen! Ben met beide heel tevreden, ze verzenden supersnel.
Godver pielekes. Ik ben een jurk aan het maken vanuit de knipmode. Maar dat patroon en die omschrijving kloppen van geen kant haha.
Nja gelukkig heb ik ervaring anders had ik hem ik de prullenbak gepleurd.
Stoffenbestellen levert snel en heeft altijd een leuke sale.
Nieuwste aanwinst!
Ah nice! Echt een fijn ding!
Oh noooo! Toch niet uit t laatste nummer? Want daar wil ik er 1 van gaan maken
Hahah nee van maart 2018. Ik moet zeggen dat ik die beschrijving niet echt lees maar ik bekijk de technische tekening en het patroon en deze x kwam dat niet overeen. Dus ik las wat ze nou precies wouden en dat was ook afwijkend van die tekening haha.
Ah gelukkig voor mij haha! Ben heel benieuwd naar wat je maakt!
Deze! Voor een vriendin van mn moeder haha
Leuk met dat strikdetail! En wat leuk dat je kleding voor anderen maakt, ik maak eigenlijk alleen maar kleding voor mezelf, haha.
@June88 Welke jurk wil jij gaan maken? Ik heb die tentjurk gemaakt (nr. 7) en ik snapte echt heeelemaal niks van die voorsluiting. Uiteindelijk maar een normale polosluiting gemaakt, haha.
Ik ben vandaag met m’n mama naar de stoffenwinkel geweest!
Drie nieuwe projectjes:
Onderste is een tuniekje/jurkje voor m’n nichtje dat 1 wordt binnenkort
Ugggh ik had de vouw op een deel verkeerd getekend en knipte het twee keer verkeerd. Zo zonde van de stof
Ah das zonde, is echt heel leuke stof! Kun je er niet nog een mutsje of slab van maken? Of haarband oid?
Leuke stofjes! Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste jurk! Twijfel er al zolang aan om die te maken
Jaa denk het wel!! Moet er maar even rustig voor gaan zitten haha
Wat dingetjes van de laatste tijd die ik volgens mij nog niet heb laten zien:
Tuniek voor dochter
Zelfde patroon maar lange mouw en iets korter, tropcial Danny style
Geen kleding maar wel genaaid: zitzak voor dochter, hier gedemonstreerd door harige adoptie dochter. Gevuld met het schuimrubber van onze oude bank, lap stof voor 2 euro bij kwantum, duurste was denk ik de rits.
En nog een paar dingen die ik hier niet kan uploaden om de een of andere reden, zal later eens kijken.
Nu wil ik wat voor mezelf naaien, heb het boek ‘tops’ van La Maison Victor gekocht en al 1 patroon geknipt met stof die ik nog had. Als dat goed gaat van de week stoffen inslaan bij de stoffenwinkel en voor mezelf aan de slag.