Kleding naaien/DIY'en

Heeft iemand wel eens een voering in een (goedkope) polyester broek gezet? Ik heb ooit online een aliexpress broek gekocht (stond een plaatje bij van de jeans waar hij een dupe van was) en ik vind de print leuk, maar hij zit oa door de stof niet zo mooi. Vroeg me af of iemand wel eens (stevige) voering in zo’n flubberbroek heeft gezet en of dat wat heeft gedaan.

Srsone.top daar kijk ik het terug

1 like

Van de nood een deugd maar maken zeker, zie hier mijn zomercollectie van maskertjes :crazy_face:

BTW als je last hebt van een beslagen bril, raad ik dit patroon aan, ik heb er geen last meer van met deze :+1:t2:

https://www.youtube.com/watch?v=5l4y7fAn9E0&t=18s

14 likes

weg - ging om een la maison victor die ik niet wilde en nu is overgenomen

2 likes

In mijn vorige post vertelde ik dus stellig dat ik 1 of ander ingewikkeld jasje ging maken. En ik pas na dat jasje wat anders mocht gaan maken van mijzelf.

Dat is dus niet gelukt :joy::joy::joy:

Maar ik presenteer vol trots, de Elisa jurk uit het boek jurken van LMV:

afbeelding afbeelding

32 likes

Wat mooi gemaakt!
Herkenbaar, dat ‘moeten’ van jezelf. Ik moest ook een jasje maken van mezelf, voor de kerst was het af. Sindsdien nog geen 5x gedragen :sweat_smile:.

1 like

Oeh ik ga morgen een patronen blad van iemand lenen. En een patroon voor een sport legging en bh over nemen. Lulu lemon wie? Soy pepe sports it is!

13 likes

Wauw wat mooi! En wat een mooie stof ook. :heart_eyes:

Ik heb vandaag deze afgemaakt. Het is een patroon uit de Knip.

IMG_20210423_190903

IMG_20210423_190908

Het stofje is een viscose/katoen blend, het valt zo mooi en luchtig. En de binnenkant is ook helemaal netjes afgewerkt. Ben er echt trots op, haha. :blush:

31 likes

Ohh wat een mooie!! Ik wil ook meer katoen naaien, maar de stofwinkel hier heeft alleen hele kinderlijke stoffen mehh

Die van jou is ook prachtig! Mag je echt trots op zijn :heart_eyes: de stof is ook geweldig!

Dankjewel! Ik heb deze online besteld bij budget stoffen.nl, daar hebben ze echt leuke stofjes, ook veel katoen.:blush:

@Nimy Dankjewel!! :grin:

2 likes

Ze zijn vergeven :relaxed: (Ging om 2 gratis Knipmode nummers)

1 like

Ik vind dat wel leuk! Heb de knipmode nooit

Stuur je naam en e-mailadres maar :relaxed: Dan vul ik die in! Denk dat je dan zelf een mail krijgt om de rest aan te vullen.

1 like

Oeeh zou ik er ook een mogen :heart_eyes:
Ooh wacht is niet voor 2 personen haha oepa te laat.

Ik heb ook een code als je hem wilt! Stuur maar een pb😊

2 likes

Mocht iemand anders toevallig nog een knipmode code hebben: ik wil ‘m heel graag!

Ben nu bezig met een heel leuk loungesetje van peppermint, is een gratis patroon. Wilde eigenlijk alleen het shirtje maken maar heb denk ik wel genoeg stof voor een shortje. Zal foto’s laten zien als ik het af heb!

2 likes

Ok hoera het shirtje is af!

image
image image

Stofje is een baby hydrofiele doek hahaha. Vond ik een tijdje geleden bij de kruidvat en vond het printje zo leuk! En het is gewoon luchtig gewoven katoen dus kon prima. Heb alle naden met een french seam gedaan (in het patroon stond locken of zigzaggen maar ik wilde het wat mooier afwerken) en de zoom heb ik gerold gedaan

23 likes

Oohh heel leuk!! :leopard:

1 like

Heel leuk geworden! Ik heb toevallig afgelopen week ook voor het eerst een french seam gebruikt, was helemaal trots op mezelf :joy: :joy:

4 likes