Weet iemand toevallig of de maandagmarkt in Haarlem de moeite waard is voor stoffen?
En waar halen jullie nu gewoonlijk stoffen? Ik mis het snuffelen tussen stofjes zo.
Ik doe alles online. Ik bestel bijna iedere keer eerst een aantal proefstaaltjes, dat komt nog het dichtst bij tussen stoffen neuzelen. Ik vind het ook het geld waard om soms voor de proefstaaltjes te moeten betalen. Liever een klein bedrag extra eraan kwijt zijn en precies het soort stof uiteindelijk hebben die ik zoek, dan een miskoop.
Ik heb positieve ervaringen bij Driessen Stoffen, Budgetstoffen, Stoffenkraam en Textielstad.
Er zit bij mij een hele groote loods vol stoffen. Daar ga ik nu heen. Maar ik ga liever naar de markt haha.
Mooie kleuren hoor
Waar zit deze? Ik haal normaal stof op de markt, en die man heeft ooit laten vallen dat ze een enorme loods hebben, maar bij god geen idee meer hoe ze heten. En ze staan nu natuurlijk ook niet op de markt
Kat.eris in oos.terhout bij nij.megen( er zit ook een winkel in barneveld maar weet niet hoe groot het daar is)
Ze staan wel al een aantal jaar niet meer op de markt.
Dankjee! Dan is het helaas een andere, ik ga weer verder zoeken of ooit naar oosterhout
Die in Barneveld is redelijk groot voor een stoffenwinkel maar een loods zou ik het niet noemen. Wel zin om weer eens die kant op te gaan! Net als het stoffenspektakel
Waar ga jij normaal naar de markt? K.arter.is is ook mijn local stoffenhal maar post-corona wil ik toch wat vaker naar de markt.
Meestal in arnhem op vrijdag morgen. Vroeger ging ik ook naar wageningen maar daar staat nog heeel weinig tegenwoordig.
In arnhem is er 1 kraam die stoffen heeft van 1 eu de meter hij is mn favo haha
Oh daar ben ik al lang niet geweest, voor het laatst eens in Nijmegen maar dat vond ik niet de moeite waard. Hoop dat ze er snel weer kunnen staan, op de markt hier staat de fournituren man er wel weer.
Oh dat is wel fijn! (Maar fournituren mogen eigenlijk niet toch? Haha)
Ik heb laatst wel een petitie getekend zodat de markt weer open gaat haha.
Op de site van de kraam staat dat ze er alleen staan voor reparaties, maar ze staan gewoon met alles en je kan ook gewoon alles kopen. Mij hoor je niet klagen
Ik had hier laatst een trui gedeeld waar ik ook nog een matchende joggingbroek bij wilde maken. Nou, het is zover en ben blij met het eindresultaat! Eerste keer een broek, en eerste keer dus ook zakken. Patroon was gratis, het heet “adult yoggers” en is van Petite Stitchery. Hieronder het resultaat!
The great British sewing bee, nu (22.00) op bbc one!
Jaaa, zo leuk weer! Ik vind die blonde vrouw met bril zo’n schatje. Haar kattenjurk was geweldig.
Ik vond Adam zo leuk! Wat een schatje zo op het eerste oog.
Dat meisje van 21 (met die roze broek) vond ik ook erg leuk, haar made to measure vond ik de mooiste
Kun je dit ook ergens terugkijken?
Als je een VPN hebt, kun je het via de BBC iPlayer terugkijken.
Andere tip, mocht je bv Ziggo hebben, is de volgende keer de aflevering opnemen als je weet dat je niet live kan kijken (dit doe ik)