Withwendy op youtube heeft een versie gemaakt met losse top en rok!
Af en toe maak ik een tas op bestelling. Dit zijn mijn laatste 3 creaties helaas ben ik nu een beetje door mijn nepleer heen ik hoop dat de stoffenmarkt in Utrecht straks weer opengaat. Ik vind de webshops zo duur, op de markt was ik maar €6,- kwijt voor een meter. Bij webshops al het dubbele of meer soms.
Ik vind die boekenprint zo ontzettend leuk! Zou zo een tas van je kopen als dat kon!
Ik heb nog wel genoeg van die boekenstof liggen om in elk geval 2 totebag uit te toveren jullie mogen me altijd een berichtje sturen dan kunnen we kijken naar de opties.
Ohhh love die panterprint met oranje rits, echt een leuk detail!
Heb je daar misschien een link van? Ik kan het zo niet vinden helaas, maar lijkt me mega tof!
Mét matching mondkapje!
Oh ik herken dit ontzettend, heb er echt moeite mee dat niet alles perfect kan zijn. Mijn nieuwe motto is ‘perfection kills progress’ en ik ga dit weekend minimaal 5 halsboordjes inzetten van restjes stof om te oefenen.
Dankjewel
Weer een trui voor m’n zoontje, er komt alleen nog een zwart boord aan de onderkant Ooit ga ik leren de halsboordjes aan de binnenkant netjes af te werken haha.
Je zou het met een zigzag steek kunnen af locken voor je het boordje op het shirtje zet.
Oh goeie, dat je het ervoor doet! Dat ga ik es proberen
Eigenlijk doe je locken altijd dr voor. Als je alles eerst aflockt dan rafelen je stoffen niet. En is het mooi afgewerkt. En je hoeft daarna ook niet zo te prutsen.
Ja daar heb ik nooit zin in dus ik doe het altijd op het eind, bij de meest obvious naadjes, niet allemaal. Misschien volgende keer es zin maken
Heeft iemand misschien tips voor me voor kinderkledingpatronen die betrouwbare maatvoering hebben? Ik had laatst een jurkje gemaakt voor een kindje van 1 jaar (en de maat uitgekozen op de huidige kledingmaat van het meisje, maar uiteindelijk was dat jurkje echt veeeeel te groot.
Mijn ervaring is dat naaiboeken met patronen vaak wel waarheidgetrouw zijn, losse patronen van het internet vertrouw ik meestal niet zo haha. Vind ik sowieso een fijne manier van werken omdat je zeker weet dat de patronen goed zijn!
Thanks! Dat jurkje was inderdaad een los patroon. Bedoel je met een boek echt een ‘boekboek’, of een patronentijdschrift?
Ik heb een boekboek haha, omdat daar veel klassieke dingen in staan! ‘Gewoon’ een kindertrui enzo, tijdschriften is ook vaak veel seizoens- of trendgevoelig. Was wel een Duitse trouwens, dus deze specifiek is misschien geen boek. Maar ik vind het heel fijn om niet de hele tijd op jacht te hoeven naar goede patronen maar gewoon blind iets hieruit te maken.