Lang of kort, ik ben panisch voor die dingen. Sta altijd te hyperventileren tot ik er weer af kan.
Ik ben een vrij soepele roltrapganger haha!
Ik zat al de hele dag te worstelen met een broekje in een ontzettende rotstof, alles in de prullenbak gegooid en even instant gratification
Haarbandje voor nichtje en dochter van een vriendin, helaas ziet mijn dochter er niet uit met een haarband.
Rechtstikvoetje?
Daar lijkt t op, maar links is dus mijn gewone voetje (een rechtstikvoet denk ik) maar rechts ziet er gewoon heel kolossaal uit? En t heeft ook een soort veer mechanisme…
EDIT: ik ben erachter, het is een voetje speciaal voor jeans en andere dikke stoffen!
Ik wil ook weer achter de naaimachine kruipen als ik dit allemaal zo zie. Alleen het ding is dat ik altijd m’n halve eettafel en woonkamer moet verbouwen om de naaimachine en strijkplank kwijt te kunnen. Dat zorgt er echt voor dat ik vaak minder zin heb om ervoor te gaan zitten
Ja vreselijk! Met die reden heb ik een ieniemienie hoekje gemaakt in onze slaapkamer. Kan ik álles laten staan en liggen en niemand hoeft er bij.
Ja ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb een oude naaimachine gekregen maar die halve toko verbouwen houdt me echt tegen, haha.
In mijn ultieme droomhuis heb ik gewoon een grote aangebouwde serre alleen maar voor mijn freubelspullen
Net dit topic doorgelezen en jullie maken me weer helemaal enthousiast om aan de slag te gaan! Ik heb een oude tweedehands naaimachine en in het verleden al wel het een en ander geprobeerd met de hulp van m’n moeder, maar nooit iets af kunnen maken omdat ik de instructies van Knippie echt niet snap. Echt een beginner hier dus, maar het lijkt me zo tof om eigen kleding te kunnen dragen!
Vraagje: Waarmee moet een beginner beginnen haha?
Ah dank je wel! Ik ga dan denk ik beginnen met een tote bag en daarna misschien dat babymutsje voor een vriendin! Zin in
Jaaaa de nieuwe vriendin van R gaat eindelijk appropriate gekleed het was echt een slagveld en de broek is een hotpants geworden maar hey, het kan nooit meer uit.
Door dit topic heb ik eindelijk de naaimachine van onder het stof gehaald! Het is het toestel van mijn moeder, ik had het maanden geleden al geleend om een blouse in te korten maar nu ik eindelijk de moed heb verzameld ermee te beginnen, zie ik dat ik geen witte garen heb.
Dus heb ik dit jurkje van Arket dat ik onlangs heb besteld een beetje smaller gemaakt:
Ze hadden alleen nog een medium op voorraad en daar verzoop ik net niet in. Mini-projectje dus, maar ik ben al blij dat ik de draad correct heb weten opzetten
Dat vergeet je ook standaard weer als je er een paar maanden niet aangezeten hebt haha. Goed begin! super leuk dat andere mensen hier ook zin van krijgen.
Wow super knap!
Als die in de winkel zou hangen zou ik het direct kopen!
Vandaag heb ik een legging afgeknipt tot een shortje en de pijpjes netjes omgezoomd (met stretch overlock steek wow kijk mij profi zijn) Hier en daar zitten er wel wat schoonheidsfoutjes maar hey ik ben al héél blij dat ik mijn schurende billen niet altijd in shapewear meer moet hijsen
Boven (links op foto) is mijn eerste poging, onder (rechts) is het tweede broekspijpje.
Ik ben op zoek naar een leuk (gratis) patroon voor een jurk maat 44. Ik ben een beginner
Je zou deze kunnen proberen: https://youtu.be/ASKmwy7xklk
Link naar het patroon staat in de beschrijving en dan kan je eventueel meedoen met de tutorial.