Toevallig, ik had het ook over Studio Dotter!
@June88 en @Stjerne
Ik ga dan voor de beginnersgids, maar ze biedt meer cursussen online aan (edit: ook een gratis cursus 'naai een babybroekje, @June88, maar volgens mij kan jij dat al )
Ah dank! Ga er eens naar kijken. Maar eerst mn machine wegbrengen voor een onderhoudsbeurt, hij heeft zoveel kleine mankementen.
Hahaha hier t zelfde vind t zo leuk dat ik echt al hele stapels maak haha. Post het niet allemaal hier want wil niet zoveel spammen
Haha juist hier mag dat!! Ik ben nu op basis van die kleine broekjes en shirtjes een mini-patroon voor z’n nieuwe pop aan het maken. Mijn hemel wat klein. En dan elke keer is het zelfs net té klein want deze damespop is voluptueus haha
Ok ik heb geen geduld en 2 linkerhanden, maar love wel alles wat jullie maken! Echt zo leuk om te zien, dikke complimenten!
En mochten jullie te veel maken en kinderkleding willen verkopen (maat 80/86), hit me up
Heel leuk deze mutsjes!
Heb je hiervan op internet ook een patroon gevonden of hoe maak je deze?
Deze! Supersimpel
Jaaaa ik wil volgen!
Dankje! Ziet er echt super leuk uit
Dit broekje volgens het Clara Culotte patroon van Wisj. Ga hem hierna voor mezelf maken als ik stof binnen heb, van een jeanskatoen.
Maar eerst even geoefend voor m’n nichtje, voor het eerst zakken in de zijnaad genaaid!
Kan ik een bestelling voor een maat M plaatsen?
Superleuk!!
Dit heb je zeker weer zonder patroon gedaan hè?
Lief maar hoeft niet! Heb net dit boek gekocht. Kan niet wachten! Had geen zin in dat eeuwige zoeken naar alle patronen dus heb nu 1 boek met alle kinderkleding tot maatje 164
Wat leuk! Waar heb je dit boek vandaan
Meine Deutsch ist nicht so gut. Haben sie auch ein Niederlandische?
Foto’s maken op de roltrap
Haha verrek
Hahahah goed gezien het was een heel lange!! Ik was zo enthousiast dat ik het meteen naar m’n moeder wilde sturen…
@Zoeva helaas niet! Heb hem gewoon uit de boekwinkel, maar ik woon in Duitsland vandaar. Misschien heb je dit in Hollanda ook wel?