Ik kan m’n lach nooit inhouden als ik mensen bij de eerste klas in zie stappen, die dan met een sprintje het tussenstuk door rennen om alsnog als 1 van de eerste in de tweede klas te zijn. Dat soort mensen kijkt altijd zooo triomfantelijk en trots en ik vind dat zo kinderachtig dat ik me er niet eens meer aan kan ergeren, alleen maar lachen
Helemaal omdat mijn station het startpunt is, die hele trein is leeg?!
Dus ja niet echt klagen maar wel ov.
Ik pakte om kwart over 6 de trein en normaal gesproken is de drukte ‘normaal’, maar deze keer moesten mensen tot aan Bergen op Zoom staan
Ja ze kijken echt alsof ze de slimste thuis zijn, maar eigenlijk is het niet zo bijzonder :’)
Ik zat net op het station op een bankje dat ik persoonlijk net te krap vind om te delen met een vreemde, rustig mijn krantje te lezen. Komt er een vrouw op een enorm kutte toon “vragen” of ze erbij mag komen zitten. Het vraagteken aan het einde van de zin was er maar het was heel duidelijk dat ze al vond dat ze recht had op een zitplaats in mijn persoonlijke ruimte. Niet eens op de trein he, maar op een bankje op het station waar 300 bankjes staan.
Ik ben hier zo klaar mee, echt. Het openbaar vervoer versterkt alleen mijn mensenhaat. Morgen heb ik gelukkig een testrit met een nieuwe auto, zelfs als dat ding niet sneller dan 60 km/u kan is het een betere oplossing dan dit te blijven volhouden.
Als je 2 min te laat vertrekt moet je niet omroepen dat we zojuist OP TIJD vertrokken zijn, meneer van de NS
KLAGEN!!1!!!
Wauw ik stond net op het perron te wachten tot ik kon instappen, met voldoende ruimte voor en achter mij, loopt er een lul gewoon vol tegen mijn rugzak aan? Dus ik zeg “hee!”, zegt ie “WAT?!! JIJ STAAT IN MIJN WEG FUCK YOU”
Oh ja want de hele wereld is natuurlijk zijn persoonlijke runway? Jezus had zn mams de verkeerde cornflakes mee van de supermarkt ofzo?
Huh, the fuck. Alsof je aan iemand kan zien of die persoon in eerste of tweede klas ‘hoort’? Wat debiel.
Wow
Dat in de trein die schijt wifi internetverbinding nooit werkt.
Precies. En als ik dan nstrein.ns.nl probeer krijg ik altijd een foutmelding
Ja dit vind ik ook iets wat zekeeeeer nog beter kan.
Oeh thanks voor de tip over het IP adres!
Waar kan je het melden als je in de trein zit en de wifi doet het niet? Wil het wel eens tegen de conducteur zeggen maar dan denk ik: tja die kan er nu ter plekke ook weinig aan doen waarschijnlijk?
Wie heeft dit bedacht? Zo met zn 3en op elkaar gepropt naast zo’n wand, ik word er echt claustrofobisch van ofzo
Hahah ja dit is zo naar, vooral als alleen het middelste stoeltje nog over is. Dan denk ik echt wel 3x na voor ik ga zitten
Ah ik heb geen Twitter. Zou handig zijn als je het ook gewoon in de app kan melden met een knopje of zo
mensen die hun vouwfiets tegen stoelen aanzetten zodat niemand kan zitten. sowieso, mensen met vouwfietsen
Sowieso mensen
Ja ik word echt agressief van vouwfietsen joh. In de trein die ik iedere dag neem is er iemand die zijn vouwfiets parkeert VOOR de deur. Dus als mensen uitstappen moeten ze om die fiets heen stappen?