Gewoon heel hard Shhhh doen met een afkeurende blik naar die mevrouw.
Ik zit ook bijna nooit aan de raamkant. Gewoon omdat ik dat niet fijn vind en mijn benen er niet goed kwijt kan. Als mensen naast me willen zitten, moeten ze ook op die plek zitten Ik wil best opstaan om die mensen te laten zitten, maar zelf ga ik er bijna nooit zitten.
@Prikkelbaar Niet alle bagage past helaas in het bagageruim of onder de stoelen. Ik heb jaren tussen Groningen en Utrecht gereisd en zo vaak is me dat gevraagd, maar mijn trolley paste gewoon niet (en mijn huidige trolley nog steeds niet), ook niet tussen mijn benen. En inderdaad bang om het te vergeten of dat het gejat wordt.
Oh ik word gek er zit iemand hier slijm op te hoesten/rochelen en het is zo zo zo vies en het houdt maar niet op.
De buschauffeur zei bij iedereen die uitstapte âFijn weekendâ <3
Oh dat vind ik ook walgelijk, vooral in de ochtend. Doe het dan desnoods ergens in een halletje waar verder niemand zit zodat andere er geen last van hebben.
En als je dan uit walging een andere plek gaat zoeken kijken ze je altijd zo geil en trots tegelijk aan, brrr.
Ik vind dit ook vreselijk als een ander het doet. Maar ik ben zelf ook zon vieserik haha. Nja niet midden in de spits dat gaat mij ook te ver haha
Ik check 's ochtends voor ik van huis vertrek continu de ns app, of mân trein vertraging heeft enzo, elke 5 minuten kijk ik
Voor ik op de fiets stapte, zag ik dat mân trein 5 minuten vertraging had. Dat had ie de twee keren dat ik keek daarvoor ook, dus vooruit
Kom ik aan op 't station, nota bene 5 minuten later want zo dichtbij woon ik: rijdt dat ding uiteraard niet!!!
Zeg dat dan wat eerder gvd had ik kunnen chillen op de bank maar nou zit ik op een koud kut station
1 keer raden welk traject dit is (ik ga het gewoon zeggen: dh - ehv)
Zoân rot start van mân dag dit, want ik kom nu weer op gewone tijd aan op werk. Ik wou juist eerder beginnen zodat ik eerder weg kon maar helaas, terwijl ik dus wel langer van huis ben, gadver
Er zit heel vaak een meisje in mn trein die haar muziek zo hard heeft staan, dat ik van 2/3 meter afstand nog precies kan horen wat zij luisterd. Tekst en al. Krijg al oorpijn bij het idee dat ik mn muziek zo hard zou luisteren.
Mensen met een vouwfiets ze lijken ook altijd te vinden dat ze voorrang hebben op andere mensen?
Ze hebben ook nooit een slot en vragen dan of ze hem in de winkel aan de kassa mogen zetten? En of ik er wel goed op zal letten?? Eum nee ik ben geen bewaker
Dit omschrijft mijn gevoel nu er geen trein naar huis rijdt.
Ohhh de ellende , ben je nog beetje op tijd thuisgekomen?
mensen die de deur nooit dicht kunnen doen achter hun reet
Ja hè, die hebben duidelijk nooit in een huis waar het tocht gewoond.
Ah, uiteindelijk had ik geluk en nog een sprinter naar een station dichterbij gevonden dus was maar een uur en een half langer onderweg dan gewoonlijk.
Uiteindelijk is het erg dat er een persoon aangereden is en is vertraging an sich prima te doen.
Muhhh aansluiting gemist. Trein naar facking Hannover en Berlijn. Omdat er een sprinter voorrang kreeg. Nu moet ik 5 keer overstappen en kom 2 uur later aan. Love my life
Ik word zo schijtziek van de RET, zodra ik het geld heb koop ik een fiets en reis ik nooit meer met ze. De tramhalte staat voor de deur, maar de trams zijn altijd 5 minuten te vroeg of te laat, dus hoe dan ook mis ik mijn aansluiting op de trein, als die er er al is. Nou leuk, dan ga ik ff naar de metro, dat is 3 minuten lopen. Die is ook altijd een paar minuten te vroeg of te laat, en eens in de 15 minuten oid is mijn station het eindpunt in de avond. Dan staat op het vertrekbord, voor zeker 3 minuten, dat de metro elk moment kan vertrekken. Zodra de metro is aangekomen loop de machinist heeeeeel rustig naar de andere kant van de metro, gaat ie ff chillen en red ik mijn trein net niet. En zo gaat het echt altijd. Ik ga tegenwoordig 10(!) minuten eerder van huis omdat ik weet hoe slecht de RET is maar zelfs dan weet ik nog de aansluiting te missen. Hoe doen ze dat toch? Zelfs lopen is sneller.
En nog iets: ret doet nooit iets aan klachten.
Heb serieus een keer in the middle of nowhere 15 minuten gewacht op de laatste bus, de chauffeur stopt voor mijn neus, doet de lichten uit, kijkt me een minuut lang aan, zwaaide naar me en reed weg. Ik klacht indienen, werd ik belachelijk gemaakt? Echt zoek een leven aub
Ben in Enschede. Had al lang in Duitsland moeten zijn. Tip: koop nooit het goedkoopste treinticket. Extra tip: maar als je het wel doet, zorg dan dat je veel lol hebt onderweg.
Heb al biertjes ingeslagen en mezelf getrakteerd op friet. Kan die vieze salade die nu al te lang uit de koeling is lekker de prullenbak in. Hopelijk ben ik morgen in Berlijn. Lekker avontuur wel weer