Lees van best veel mensen dat ze expres op de stoelen gaan zitten waar een persoon hun tas neer heeft gezet. Helemaal begrijpelijk en eerlijk gezegd vind ik het ook wel stoer als je dat durft. Maar ik wil bij deze ook graag wijzen op het psychologische aspect hierbij. Veel mensen zetten hun tas naast zich om de persoonlijke ruimte af te bakenen. Het is dus niet per se alleen maar onwil, de een heeft gewoon een grotere persoonlijke ruimte dan de andere.
Mijn ergernis: vanochtend had de trein 10 minuten vertraging, okĆ© geen probleem heb normaal gesproken een prut aansluiting dus hoef nu een keer niet te wachten op Utrecht Centraal. Kom ik bij de bus, heeft de bus een paar minuten vertraging. Prima ik wacht wel. Elke keer komen er een paar minuten bij, maar dan zie ik hem eindelijk aankomen. Bij Utrecht Centraal is het zo dat de bus eerst aan de ene kant stopt en de mensen uitstappen, dan een half rondje rijdt en dan weer stopt om in te laten stappen. Dus de mensen waren uitgestapt en hij rijdt dat halve rondje. Stopt hij niet bij de wachtende mensen. Ik nog zwaaien met OV kaart ed. Maar hij rijdt gewoon door. Dus ik snel rennen om dan met de tram te gaan, rijdt die 1 minuut te vroeg weg en mis ik die ook nogā¦ Was er toen wel een beetje klaar mee