Klagen over het OV

Vooral als ze van tevoren nog gerookt hebben op het perron! Die lucht is dan echt niet te harden

2 likes

Omg jongens het spijt me hahah. Ik ben echt die persoon die nog een laatste hijsje doet voor ze de trein nét op tijd instapt omdat ze nog aan het roken is haha. Hierbij, oprechte excuses <3

1 like

Dit is ook echt een werk ergernis van mij haha. Van die collega’s die wat aan je komen vragen oid als ze net gerookt hebben. IEL ga weg

1 like

Ik zit nu in een trein waar ze de verwarming echt op 25 graden gezet hebben ofzo. Ik heb mn jas al uit maar ik word echt beroerd van deze warmte :weary:

vandaag zat een jongen mij in de trein steeds aan te kijken in de weerspiegeling van de ramen? waarom doe je dat? zo ongemakkelijk.

5 likes

Ik doe dit zo vaak onbewust :sob: dat ik gedachteloos naar buiten zit te staren en per ongeluk in de weerspiegeling iemand al een half uur aan zit te staren

8 likes

Op de terugweg van mijn werk naar huis was de coupe helemaal vergeven van een zweetgeur. Het stonk zo ontzettend, niet normaal, ik heb de halve rit met een sjaal voor m’n neus gezeten. Ik dacht eerst nog dat het de persoon naast me was (maar het was erg druk dus ik kon niet ergens anders zitten), maar op een gegeven moment stapte de jongen die twee stoelen voor mij zat uit en toen was de geur weg. Hoe kun je zo stinken door je jas heen, niet normaal

image
Hoezo gebruikt de NS deze smiley? De enkele keren dat er geen vertraging is kunnen ze beter een lachende smiley gebruiken. :sweat_smile:

25 likes

Hahaha, is dit niet een foutje van ze?

1 like

Dat zou je haast wel gaan denken idd haha

HAhaha ik vind dit leuk
Echt zo van “Uhm jongens ja het is een wonder maar toch echt waar”

3 likes

Ooh dat eerste vind ik dus echt verschrikkelijk altijd :joy:. Ik had een tijdje een conducteur die iedere ochtend om half 7 rijmpjes, grapjes en liedjes ging vertellen/zingen door de intercom. Echt geef me maar een touw, dat kan ik op dat tijdstip echt nog niet aan.

5 likes

Pffff aaaaltijd als ik de ic direct pak is er wel IETS. Nu ook weer, is het locomotief kapot. Hoe is het mogelijk.

Ik heb de laatste tijd ook veel vertraging joh.

En de sprinter die voor de intercity (die ik iedere dag moet hebben) vertrekt, gaat dezelfde kant op en heeft IEDERE dag vertraging, waardoor de intercity altijd langzamer moet rijden. Hoe kan dat iedere dag hetzelfde liedje zijn?

1 like

Ik ben vandaag de heuse toiletjuffrouw. Bij bijna iedereen die naar de wc gaat moet ik uitleggen hoe het werkt of dat de wc bezet is. Zal ik geld vragen?

1 like

Sowieso , lekker cashen. En dan NS de schuld geven van “ja mevrouw ik heb t ook niet bedacht ik doe maar wat NS mij vertelt”

3 likes

Hahaha nou ik ga ff een ns logo op m’n jas plakken brb

4 likes

Mensen die sloffend ijsberen over het treinplatform, mag ik die op de sporen duwen? Ja toch he?

5 likes

Mannen die denken dat zij recht hebben op 1,5 stoel en de vrouw naast hun (ik dus) wel met een halve stoel toe kunnen.
Dit gebeurt me echt zoooo vaak. Wijdbeens zitten, armen lekker ruim naast het lichaam, waardoor ik steeds meer in een hoekje gedrukt wordt. Haaaaaaaat

2 likes

Haha dit ben ik nu. Er is een moeder met een stel kinderen (ik kan niet zien hoeveel maar minstens vier so far) die allemaal door mama naar de grote enge trein wc gestuurd worden, waar ik ze uit moet leggen hoe deur werkt, hoe je doortrekt, etc. Hoe had ze dit bedacht als er niemand naast de wc had gezeten?

2 likes