Klaag hier over het weer

Echt hé. Ik zie ook alles hier dood gaan in de omgeving. Zo erg heb ik het ook niet gezien volgens mij. Ik liep zaterdag door het stadspark hier in Emmen en sommige vijvertjes liggen helemaal droog, zag er zo treurig uit. Eendjes beetje lopen door een vijver waar alleen modder ligt en planten.

Ik vond het een goed idee om de zolder te gaan stofzuigen en nu ben ik zeiknat van het zweet. Zoo vies

Het is op kantoor 27 graden. Komt de baas binnen “oh wat is het hier lekker aangenaam! :smile:
Ja, vergeleken met de studiezaal waar het tegen de 30 loopt wel ja.

We mogen wel al om 6 uur beginnen deze week…

1 like

Heb echt slecht geslapen. Heb een hoogslaper dus dat is echt niet te doen. Dus op de bank geslapen en dat lag kut en ik zweette alsnog. Het koelde maar niet af. Nu zit ik gelukkig in een koele trein. Maar zodra ik buiten loop is het echt vreselijk. Het is ook nog bewolkt hier, van dat benauwde weer.

Ik eet heel de dag door waterijsjes. Leg mijn fles in de vriezer… want buiten dat het dus warm is hoest ik de longen uit mijn lijf, hoest ik bloed op van de wondjes in mijn keel, doet mijn keel zeer en jeukt tegelijkertijd als een gek en voel ik mezelf zwetende crap. Mijn haar was vannacht gewoon nat van het zweet van het hoesten. Verschrikkelijk.

Jezus wat verschrikkelijk is het. Dacht slim te zijn door vanochtend om 7 te gaan hardlopen maar toen was het al zo benauwd dat ik me kapot zweette. Echt goed idee om afgelopen week met een strakke planning voor een halve marathon te beginnen… :sleepy:

Ik kan ook niet alles tegen elkaar openzetten omdat ze overal aan het verbouwen zijn. Nu zijn ze aan nieuwe appartementen begonnen in het oude kantoorpand bij mijn slaapkamer. Echt de hele dag dat irritante gehoor en gesloop. Echt man ga naar het strand en lever die appartementen later op.

De laatste weken slaap ik zo slecht… warmte + muggen = geen rust
Ik overweeg echt serieus om volgend jaar airco te installeren in de slaapkamer. Dit is echt niet te doen

Ik vind samen slapen ook zo smerig nu. Normaal hou ik wel van een beetje lepeltje lepeltje maar nu is een vinger aanraaks al te veel

5 likes

haha liefde voor dit topic :’)
ik praat wel eens tegen mensen dat ik eigenlijk gewoon een winter/lente mens ben. geef mij echt oprecht maar 17 graden met een waterig zonnetje, dan kan ik lekker met mijn leren jasje open en een sjaal en dan is het prima.

6 likes

Ik ga vanaaf met vriendinnen uit eten. Ik wil eigenlijk in mn onderbroek daarheen… zo heet.

10 likes

Jaaa hier ook.

Nou, ik heb mijn werk overleefd. Had 3 l half bevroren water mee. Ben nu wel duizelig en misselijk. Leuk hoor: zomer :expressionless:

@ezw Heb ik ook. Hoofd staat uit hier :joy:

Beste post over het weer die ik tot nu toe heb gelezen! Dank je wel dat je me aan het lachen hebt gemaakt :heart:

3 likes

Heb voor vanavond een frisdrank fles gevult met water zodat ik die voor de ventilator kan zetten in de slaapkamer. Schijnt te helpen

Ja, in de ochtend gaat het nog wel, maar vanaf een uur of drie is het op.
Het is gewoon te warm binnen. Schommelt tussen de 27 en 30 graden hier. Bij jullie ook?

Het is hier in een lauw bad en in een lauwe badkamer schommelend tussen de 28 en 29 graden. Wat ik erbij wil vermelden is dat deze badkamer nooit boven de 22 graden is geweest tot nu toe… zelfs niet met verwarming aan!

Voor de zure reacties: bad is meer leeg als vol. Het is voor pure afkoeling voor mij want ik heb koorts. Ik leef op een zolder waar het tussen de 35/40 graden is.

1 like

Ik heb echt super veel gezweet en voel me vies. De kantine, keuken en wc’s hebben geen airco en het was gewoon 35 graden daar. 35 graden. Niet normaal. En daar breng ik natuurlijk de meeste tijd door als schoonmaakster. Huilen :persevere::cry:

de trein. een hel op wielen.

3 likes

Ik zit in een hete trein met m’n 2 tassen op schoot (nog heter) omdat er iemand naast me is gaan zitten die ook in een lege tweezits kon zitten :mad:

Stel dat het over een maand nog zo’n weer is
Dan weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moet :cold_sweat:
Probeer niet dramatisch te doen maar ben echt serieus …

1 like