Hier ook al te warm om te slapen, ook al valt het waarschijnlijk nog wel mee vergeleken met veel van jullie…
Ik zit echt als een waakhond op m’n bed met een tijdschrift in m’n hand, klaar om die klotemug dood te slaan.
Ik werk buiten morgen. Tijdens het heetst van de dag. Er is denk ik geen schaduw. Yes.
Ik heb niet eens geslapen .
Ik zeg alvast tegen iedereen sorry voor mijn humeur van vandaag (en waarschijnlijk de hele week). Wat een ellende om te slapen.
Ik ben een haarelastiek vergeten Jeetje, ik heb het nu al warm. Uiteindelijk had ik prima kunnen slapen als de studenten een paar deuren verder niet om half 4 buiten waren gaan zitten. Ben kapot nu.
Ik was gisteren avond buiten gaan sporten . Was onwijs lekker.
Ik zag erna mensen hier het water induiken. Had ik ook wel willen doen.
Gelukkig wel lekker kunnen douche en kunnen slapen.
Ik tilde gisteren een tit op en er kwam een stroompje zweet onderuit. Zie er ook tegenop om morgen te werken want dan moet ik een bh aan. De hel.
Succes! Hier zelfde probleem dus ik weet hoe je je voelt.
Pff, er is nu buiten al geen zuchtje wind meer. Wordt afzien vandaag. Maar het is wel redelijk. Zit nu dus buiten in een topje en korte broek
Ik zit aan de tafel te ontbijten en zweet gewoon
Haha ja ik sluit me hierbij aan. Sorry collega’s
alleen thuis als een zeester op de bank liggen al ijs vretend is dit te doen.
Ik ga zo winkelen, wish me luck !!
Zaterdag mag ik weer werken, en het is 25 graden (vrijdag 34) en ik ben er gewoon blij mee??
Waarom ben ik blij met 25 graden?
Neee joh wat bizar!
Ik was gisteren op de Tilburgse kermis en ben zo oververhit geraakt in al die drukte (vooral die fucking biertent niet grappig) dat m’n lichaam er nog steeds door van slag is blegh
Pijn in m’n kop van die hitte…
Ik ben ook echt voort uitgekeken op mijn zomerkleding. Ik ben toe aan mijn jurkjes van 20/22 graden.
het kutste vind dat mijn dag zo lang duurt want vroeg wakker. moet ik heel de dag mezelf vermaken
ja same ik moet zeggen dat ik momenteel ook niet zo lekker in m’n lichaam zit (lol) dus voel me gewoon te dik voor mega korte broekjes, wil gewoon graag wat bedekkenders aan
Kheb dit nog nooit gehad maar ik trek de hitte prima? Word er op t moment heel gelukkig van. Lekker elke ochtend zwemmen, love it.
Het enige ding is werken, dat is gewoon kut met dit weer (kantoor maar vooral horeca, keuken in en uit vliegen waar het -ik gok- 50 graden is (al die warmtebronnen my god). En dan moet je er representatief uit zien naar gasten toe maar serieus je zweet je de pleuris doordat je steeds die temperatuurverschillen hebt (restaurant +/- 25 graden, keuken 45+). Dat is t enige waarover ik klaag. Oh en nog iets: gasten die het zoooooo warm hebben in het restaurant ajb doe er iets aan dan denk ik: kijk ff naar ons, rennen vliegen met die hitte om maar niet te spreken over die jongens in de keuken. Dus please mensen als je de warmte niet trekt ga niet uiteten en zeik niet tegen de bediening over de warmte.
Einde speech😂
Haha ja dat ook idd.