Klaag hier over het weer

Ik zou vragen of ik er even langs zou mogen, en vervolgens zelf in die tweezitter gaan zitten :see_no_evil: Dat mensen zoiets niet begrijpen of zien snap ik nog steeds niet.

5 likes

Daar zit ik mezelf ook al bang voor te maken. Want de kans dat het dan ook een mooie maand wordt, is niet kleiner omdat het nu al zo lang zo warm is. Ik vraag me ook af waar deze langdurige hitte vandaan komt. Is dit puur toeval? Of een of ander natuurverschijnsel wat eens in de zoveel tijd voorkomt ofzo (el Niño bijv)? Of een samenloop van omstandigheden?

Ik voel me zo vies door het zweten en vooral 's nachts is het verschrikkelijk. Ik word constant wakker omdat ik het zo warm heb en bezweet ben waardoor ik ook totaal niet lekker slaap en niet uitgerust ben 's ochtends. Bah.

1 like

Ik heb geen representatieve zomerkleding meer.

1 like

Als het volgende week nog steeds zo warm is ga ik gewoon in mijn jurkjes naar werk hoor. Ze kunnen de pot op, moeten ze er maar voor zorgen dat er binnen normale temperaturen zijn.

Ik trok net de rits van m’n favoriete korte broek kapot en nu moet ik in deze hitte strugglen met andere broeken die net te strak/kort/lelijk zijn :imp::imp::imp:

Ik wil eigenlijk niet teveel klagen want heel veel last heb ik er niet van maar JEMIG WAT VOEL IK ME ONCOMFORTABEL

5 likes

Ik wil ook telkens mijn bed verschonen en dan denk ik; wat heeft het voor zin?? :tired_face:

Zou je daar niet deze week al mee beginnen?

Tip wat ik op een ander forum las tijd terug maar het werkt echt als je beroerd slaapt door dit kut weer:

Te koop bij de action voor €2,89 ofzo. Leg het op je voeteneinde en je zal (voor iedereen anders) beter slapen omdat het cooler is.

6 likes

Douchen is echt mijn enige lichtpunt in de dag met dit weer. De afvoer van mijn douche is nu kapot dus ik moet me maar zien te redden met een washandje en dat vind ik zo rot. Ik voel me echt smerig. :frowning_face:

1 like

Ik heb net toen ik thuis kwam mijn voeten in een koud voetenbadje gedaan. Hielp wel goed.

Het wordt gewoon nog warmer de komende dagen en raad eens wat ik donderdag en vrijdag op het heetst van de dag mag doen? Vakantiehuisjes schoonmaken!

Overigens een tip: een natte theedoek in je nek leggen. Toen ik nog in de keuken werkte deden we dit regelmatig, onder onze koksbuis en dat is echt heerlijk!

Ik heb niet echt kleren om aan te doen naar m’n werk :frowning: ik moet eigenlijk wel netjes dus een jurkje/rok tot op de knieën maar die heb ik niet (alleen korter) en ik kan ook geen leuke vinden online. Ik ga dus steeds in een lange jeans maar dat vind ik wel heftig worden

Ik zie zo op tegen donderdag en vrijdag. Het is nu met de keukendeur en alle ramen open nog 29,5 graden. Heb ook twee katten in huis en heb het zo met ze te doen als ik ga werken want dan staat enkel een klein raampje open i.v.m. voorkomen van inbraak. Ik heb inmiddels een ventilator aan staan maar die vinden ze tot nu toe maar eng omdat ie beweegt, haha.

Echt ik hou van warmte en zelfs deze temperaturen maar NIET als het ook nog eens zo benauwd is als nu. Ik zweet gewoon tijdens het stilzitten, zo oncomfortabel.

Extra klacht: de airco op mijn werk (die sowieso al niet naar behoren werkte) heeft het vandaag begeven, dus ik heb in 31° de hele dag mogen rondhollen

TMI klacht: zelfs seks is gewoon minder leuk nu

Pff weet ook echt niet wat ik morgen aan moet trekken. Alles is te warm.

Ja haha had ik achteraf moeten doen inderdaad! Niet eens aan gedacht

1 like

Ik heb net gedoucht maar wil eigenlijk weer douchen bleeeeh.

Ik ga denk ik gewoon een zomerslaap doen, maak me maar weer wakker als de ns niet meer rijdt omdat er blaadjes op de rails liggen. Of omdat het sneeuwt. Hoe kouder hoe beter haha

1 like