Klaag hier over het weer

Same

1 like

ik lig met een ijskruik in bed, halleluja

1 like

Ik ben maar buiten gaan zitten, maar zelfs daar is het nog niet echt afgekoeld. Ben wel in staat om vannacht beneden (of buiten) te gaan slapen op een luchtbed, omdat mijn kamer op zolder is. :sweat:

Ik zit stil op de bank en er gleed net een druppel langs m’n rug naar beneden
Dit is echt next level zweten hoor

Als ik een auto met airco had zou ik de hele dag daarin rondjes rijden

5 likes

Hier ook. Ik had gesport en toen gedouched en nu ben ik weer net zo bezweet als ervoor. :confounded:

Ik wil slapen, maar het lukt niet door de warmte. En ik heb morgen al een vervelende drukke dag op mijn werk.

1 like

Ik heb normaal niet zo’n last van de warmte maar vandaag!!!
Ik trek het niet meer. Ik weet niet wat ik aan moet, zit onder de muggenbulten, voel me vadsig want ik eet 's avonds weinig want weinig trek en dan ga ik chips eten. Terwijl ik volgende week op vakantie ben. Ook ging ik net kleren zoek maar raakte bijna oververhit

Zie ook zo op tegen morgen

Gouden tip om lekker in slaap te vallen. Douche hiermee voor het slapengaan en je hebt het heerlijk fris/koud.

9 likes

Ik heb het heet

Ik lig al 2 uur in bed en kan écht niet slapen door de warmte… ellende zeg. Dat gaat nog wat worden de komende weken🙄

Edit: ik kijk net op mijn weer app, het is hier buiten nu nog 25 graden🤨

Mijn slaapkamer is ook nog veeeel te warm :persevere:

Heel veel mensen online nu. Waarschijnlijk kan niemand slapen :joy:

5 likes

Ik heb niet genoeg borsten om een beha te vullen maar ik heb nu wel tietzweet? HOE DAN? Ik ga wel beha’s op de markt brengen met ingebouwde koelelementen. CALM YOUR TITS COMPANY

23 likes

Ik zweet zowat van m’n bed af

2 likes

Hier ook :raising_hand_woman:t4:‍♀️ :sweat_drops:

Kan ik alvast pre orderen? Groetjes iemand die standaard tietzweet onder haar memmen heeft. Ja mijn tieten zouden de potloodtest niet doorstaan denk ik, lekker plakken geblazen met dit weer.

Kan de lokale Appie niet een wedstrijd houden dat je een nacht mag overnachten in de supermarkt. Ik zou nu zo graag in het vriespad willen neerploffen op een opblaasmatje.

3 likes

Ik zet je op mijn lijstje. Nu nog een investeerder vinden.

4 likes