Zoveel mogelijk dichthouden tot het buiten weer koeler is dan binnen.
Als het buiten eindelijk koeler is: alles open!
Tja, die muggen moet je er dan maar bij nemen.
Zoveel mogelijk dichthouden tot het buiten weer koeler is dan binnen.
Als het buiten eindelijk koeler is: alles open!
Tja, die muggen moet je er dan maar bij nemen.
Er hebben net een flinke lap warmtewerende spiegelfolie besteld voor de slaapkamerramen.
Schijnt 88% warme te weren en zo 8 graden schelen!
Voor nu de airco ook nog lekker aan.
Heb je een linkje?
Heerlijk om vanochtend op het werk aan te komen waar je hoort dat het luchtcirculatie systeem storing heeft. Waardoor het fucking 42 graden is.
Wij hebben dan de spiegelend exterieur (werkt het beste en wij kunnen makkelijk aan de buitenkant bij de ramen) en dan de donkerste (80)
Ik hoop dat het werkt! Het is snoeiheet bij mijn dochter op de kamer en die gaat niet pas om 11 uur naar bed
De airco is inderdaad wel lekker. 3 keer raden wat ik morgen ochten ga doen!
Wij hebben dit soort folie nu op het werk en het werkt als een tierelier!! ziet er wel altijd uit alsof het 18 graden is buiten maar is echt verkoelend!
Oh jippie!!
Omg, ik emigreer mee.
Jesus. Het is nog steeds 30°C buiten. DERTIG GRADEN CELCIUS. D E R T I G.
Iemand schiet me neer.
Ik wil al een half uur gaan slapen (moet er morgen om 5 uit), maar wil dat nog niet omdat het nog te warm is om de ramen open te zetten.
Ik zou je graag uit je lijden willen verlossen, maar dan moet ik bewegen en dan krijg ik het weer warm en komen er 5 zweetriviertjes op mijn rug.
Sorry
Omg net gedouched lig nu in bed en zweet me alweer te pletter
Ik heb met dit weer echt de kracht niet om mijn huis schoon te maken / houden. Ik heb zojuist een beetje opgeruimd en vuilnis weggebracht, maar daar raakte ik al zo verhit van dat ik de rest (het echte schoonmaken) maar laat zitten.
Dit zijn gewoon smoesjes hoor, uiteindelijk is het mijn eigen schuld dat ik al weken in een vies huis leef.
Dit was echt een succes!
Film: Tag, hard gelachen, 8/10
Eten: Wok to walk, jamjam
Temperatuur in huis toen ik thuiskwam: 32 graden. Megawarm, maar nog altijd geen 36!
Kan het iedereen aanraden
Ik krijg niet veel van het weer mee! Werk deze week 50 uur in een winkel met airco . Is alleen wel een dikke hel als ik moet laden en lossen of ĂŒberhaupt het pand verlaat.
En klanten zijn stront vervelend . âWat is het koud in de winkel straks word ik nog ziekâ
âHet is hier een ijskast! Dat jullie nog niet bevroren zijnâ
âVind je het normaal dat het zo koud is?! â
Nee we gaan lekker de airco uitdoen en dan maar hopen dat al het vlees en de groente niet bederftđ
Vandaag was het al niet uit te houden maar donderdag en vrijdag geeft hij 34 graden aan in mijn stad. Really?!?!? Hoe ga ik dit overleven?
Zoals wij allemaal, drijfnat en opgezwollen als een nijlpaard van de hitte.
Ja, thatâs me momenteel. Op een bed.