Woensdag en donderdag worden echt een hel als ik zo zie; 34/35 graden. Mijn kamer is zo warm, echt niet te doen, de zon schijnt er in de middag vol op. Dus probeer alles zoveel mogelijk dicht te houden in de middag, helpt een beetje. Heb ook nog een hoogslaper, dus dat is ook nog warmer. Al een paar keer op m’n bank moeten slapen omdat het echt niet te doen was. Komende 2 weken ben ik gelukkig bij mijn moeder, dat huis is een stuk koeler goddank.
Hoezo geven ze een 8? Dit is echt nog geen 2 waard
Ik heb het binnen gewoon koud door de airco, maar als ik zo naar buiten loop krijg ik meteen een bak warme lucht in mijn gezicht.
mehh ik wil gewoon naar huis. ben een uur eerder gestart vandaag om de hitte op kantoor een beetje te ontlopen, plant mn collega een meeting in tot half 7 (werk normaal tot half 6)
huh oh dit was niet bedoeld als reactie op @Trick_Pony
Is nou de beste methode : zonwering naar beneden, gordijnen dicht en ramen dicht ? Of toch ramen open ?
Ik doe nu s avonds voordeur en ramen open zodat iets iets kan doorwaaien (woon 7 hoog) maar dan krijg je dus wel alle muggen binnen…
Geen idee maar alleen maar ramen dicht overdag lukt bij mij echt niet, dan sterf ik echt. Af en toe een windje door het huis heen maakt het nog een beetje te doen.
Ik heb het al helemaal uitgedacht voor vanavond. Ik moet mijn huis ontwijken tot de zon ondergaat, want dan kunnen mn ramen open. Nu zal het daar al wel 36 graden zijn, was vorige week ook… dus ben vandaag later begonnen op werk (airco ), ga tot half 7 door en dan naar de bios tot 9 uur. Ergens eten halen en rustig naar huis fietsen en daar languit op bed gaan liggen… en dit dan elke dag tot vrijdag
Ik ben het ook zo zat, heb niks om aan te doen en alles wat ik aandoe is binnen notime zweterig. Ik graag geen shorts, maar ben het ook zat om steeds jurkjes aan te doen want ik wil gewoon lomp zitten en niet de hele tijd bang zijn dat Mn reet eruit hangt. En al Mn jurkjes zijn verwassen. Heb nu bij Costa del Kruidvat een lange dunne broek gekocht, maar echt mag t kouder Pls God.
Ik had gehoopt dat mijn werkgever coulant zou zijn, maar nee. Dus dat wordt morgen tussen 11-15 uur buiten werken.
Ik vind t hier aan de kust (Den haag) ook te warm
Het is hier binnen 33,5 graden. Maar het ergste vind ik het als ik moet werken want er is geen airco op mijn werk.
Maar er staat nu wel dat het hier zaterdag 23 graden wordt met bewolking en regen!!!
Ik heb een klamboe gekocht want werd er ook gek van
Ik vond winkelen wel lekker, de airco was overal echt Maar nu zit ik weer thuis en moest net wandelen met de hond… en ben nu echt even helemaal naar van de warmte
wat een zalig plan!!
maar mensen, hoe vervelend ik het ook vind voor jullie…gedeelde smart is echt halve smart! zoveel mensen die hier dus ook niet van houden, dacht soms dat ík gek was.
Ja kan ook! Hier hebben we twee Franse balkons en een schuifpui dus heb de moed maar opgegeven met de beesten buiten houden
Heb een rechthoekige, en een bed met spijlen dus het is een beetje het prinsessenbed dat ik nooit heb gehad
oh chill!!! haha ja best wel cozy eigenlijk raak er niet in verstrikt!!
Haha, ja beetje kampeervibes ook. En hij is dus niet rond, denk dat dat wel helpt met het niet in de knoop raken
Veel sterkte! Hoop voor je dat het niet zo druk is.