Klaag hier over het weer

Ik zou juist gaan! Meeste winkels hebben airco, heerlijk

1 like

Het is hier nu 36,1 :fearful:
Vond het twee uur geleden al alsof je buiten in een hete oven stapt.

Hier 36 :frowning:Maar vond het op mijn werk niet zoveel warmer dan wanneer het 28 is, dus gelukkig.

Ik heb echt het gevoel dat ik doodga. Lig met een natte handdoek op de bank bij een ventilator en heb ook nog eens een lichte kater.

Mijn vriend lacht me momenteel ook zo erg uit. Ja dat jij goed tegen hitte kan met je Surinaamse roots😡

Fiets pakken! Heb je nog een soort van ‘briesje’

1 like

Tot nu toe had ik er nul last van eigenlijk, maar zit nu bij de fysio en er is geen airco :@

Hoi
 ik heb het heet.

2 likes

Ik weet niet of het in dit topic toegestaan is om positieve dingen te posten, maar dit weer heeft voor mij Ă©Ă©n voordeel: Ik heb het zooo fucking warm dat ik echt ineens helemaal schijt heb aan hoe ik er uitzie. Ik ben vandaag voor het eerst in tien jaar met blote benen naar buiten gegaan en dan ook nog eens in een jurkje waarin je best goed kan zien hoe dik ik ben. Normaalgesproken probeer ik mijn lichaam een beetje te verstoppen, maar met dit weer nu wil ik alleen maar zo luchtig mogelijk gekleed, de rest boeit me niet meer!

32 likes

De Starbucks had geen airco, maar ik ben doorgereden naar het winkelcentrum (en ik haat winkelen, haha). HĂ©Ă©rlijk fris, wat een verademing. Nu eerst bekomen van m’n fietstocht.

2 likes

Ik voel me echt heel beroerd. Beetje brak icm die hitte is echt vreselijk

Goedzoo! Ik heb ook schijt maar meer schijt aan benen scheren enzo hahahq. Ik ben echt een verwilderd beest.

4 likes

De dag is al voor de helft voorbij! Nog maar 6 uurtjes en de zon is bijna onder

7 likes

Wat goed!

Als ik in dit tempo doorga met dapperheid verzamelen wat betreft mijn lichaam dan durf ik waarschijnlijk over tien jaar ook wel met ongeschoren benen naar buiten!

1 like

Oke ik sta bij het werk van mn moeder te wachten. Komt een collega kapot blij langsfietsen. Helemaal jaaa lekker weer maar het mag wel een beetje regenen

Een beetje? Van mij mag het zelfs sneeuwen en ik hou niet eena van sneeuw.

4 likes

Aaaargh ik ken dit hele mens niet, maar ik haat haar nu al

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/anne-vindt-hitteplan-overdreven-bij-ons-is-het-50-graden-dat-is-pas-echt-heet

6 likes

Vind het knap dat je zo positief blijft! De temperatuur loopt helaas nog steeds op.
36.6 hier nu, zie er tegenop om zo naar huis te fietsen.

Anne is het type meisje dat iemand feliciteert met het behalen van zijn of haar diploma maar er dan direct nog even achteraan zegt dat ze zelf een hoger gemiddelde had. :wink:

20 likes

Ik heb het ook wel relatief makkelijk hoor, ik heb vakantie dus zit al de hele week thuis voor de ventilator (die inmiddels alleen nog maar warme lucht blaast). Goed drinken en rustig aan fietsen zo!!

1 like

Ik zie er echt tegenop zo naar huis te gaan. Zit nu nog in de airco.

Nou, ik wou dat ik kon werken, ik heb ‘helaas’ vakantie (nóóit gedacht dat ik dat zou zeggen, haha). Het is bij mij thuis vĂ©Ă©l warmer dan op m’n werk (waar er het hele jaar door airco is). In m’n auto met airco naar m’n werk met airco rijden lijkt me nu een heerlijk idee, haha.