Het wordt zaterdag hier hoogstwaarschijnlijk 22 graden en het gaat regenen. Ben er nog nooit zo blij mee geweest dat het tijdens post lopen gaat regenen.
Pak van mijn hart mân kind!
ik ook hoor! maar moet positief denken
Morgen 37 graden en ik moet in een uniform lopen wat ik ook draag bij -10. Dolle pret
haha ik heb om half 3 een massage. Kan ze m´n zweet gebruiken als olie :â)
Vind het wel zielig voor de masseuse met deze temperaturen.
Welk instrument speel je?
Mijn oma is jarig en ik ben nu bij haar met mijn moeder maar nu ligt ze op bed omdat ze niet lekker was geworden door de warmte. Dus ga ik me weer zorgen maken daaroverâŚ
Koude flesjes voor de ventilator zetten helpt iets!
Het is op werk niet meer te harden. Er is een koele ruimte met computers en ik moet wat typen, dus ik dacht âga ik daar even doenâ. Helaas liet de techniek me in de steek.
Zouden ze in de Starbucks airco hebben? Of in andere koffietentjes. Ik weet niet of ik deze hitte wil trotseren om te ontdekken dat er geen airco isâŚ
Ik vind dit ook zoooo zielig voor de dieren die geen beschutting kunnen zoeken
Al die koeien in de weiden die geen bomen hebben, kunnen nergens heen.
Vind dat echt zo triest.
Mijn katten kunnen gelukkig onder bank/bed, heb de gordijnen dicht, natte theedoeken op de grond.
Kan dat is ook echt zielig al die arme beestjes buiten op 1cm2 aan schaduw
het zweet brak me uit omdat ik weer te snel las. meine gutte
Ik drink normaal alleen maar water of verse sappen maar nu meerdere verpakkingen van deze drinken gekocht en in de koelkast gezet om te zorgen dat ik genoeg blijf drinken met dit weer.
En het is eigenlijk best lekker Maar het weer blijft kutttttttt
30 graden binnen!! Joepie
Same haha.
I survived mijn werk. Of een soort van dan. Net wel mijn hoofd onder een waterpompje gestoken en stond nog net niet te kreunen. Na 5 min had ik het overigens weer verzengend heet.
Ik trek dit echt niet
Ik weet niet of er bij jullie koopavond is? Maar anders zou ik pas in de avond gaan