Maar de nachten zijn nog erger.
Anna’s cavia is doder dan die van ons. Maar dat komt door de hitte daar
Misschien kun je morgen even langsgaan onder het mom van gezellig een kopje koffie drinken met je collega’s?
@Mario Sorry, ik deed gewoon een poging tot positief blijven!
Miss moet ik dat ook maar eens proberen. Tenslotte is elke dag weer een dag dichterbij een dag met wat koeler weer.
Precies!! Maar ook gewoon lekker blijven klagen hoor, daar is dit topic voor en ik hoorde laatst ergens dat het ook echt helpt.
Edit: gevonden!
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/klaag-jij-over-de-hitte-dan-ben-je-effectief-bezig
Ja maar ondertussen is fucking Anne hier vakantie houden en hoeft ze niet te werken en omg frustratie. Ga je dode cavia begraven man.
Helaas, het hele bedrijf is 2 weken gesloten. Maar 'k heb m’n oplossing gevonden in het winkelcentrum .
Ik lag net even in de zon (ja verklaar me voor gek), en voel ineens iets nats, begint het ineens te regenen Nu schijnt de zon én het regent
regenbooooog !
edit: om hier toch ook even te klagen, hier heeft het sinds begin juli (ofzoiets) niet meer geregend … Een keer 5 druppels maar daar werden mn planten ook niet vrolijk van.
Oh Yes het begint ook te onweren en Buienalarm voorspelt nog harde regen voor dadelijk! Eindelijk⛈. Kan me niet eens herinneren wanneer het hier voor het laatst geregend heeft.
Als ervaringsdeskundige heeft Anne wel wat tips om de komende dagen het hoofd koel te houden. “Blijf in de schaduw en draag een pet, en maak je voor de rest niet te druk.”
Nou wat een goede tips! Was ik zelf niet opgekomen hoor.
God god na drie stappen heb ik al het idee alsof ik een marathon loop
Anne had wat mij betreft best in Dubai mogen blijven. Wel de lusten, maar niet de lasten willen.
Ik wil ook regen
Ik weet toch niet wat ik moet eten vanavond met dit weer?!
Het zweet breekt me al uit bij het lakken van mn teennagels
Ik ben op vakantie in Belgie en hier is het ‘maar’ 31 graden! Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Morgen moeten we om 10 uur ons huisje uit en het is maar 2 uurtjes rijden naar huis, maar no way dat ik dan al ga! Blijf mooi hier chillen tot het ergste geweest is. Ik wordt al beroerd als ik aan 37 graden moet denken.
Nee joh geen airco in de trein tuurlijk
T is hier nu ruim 34, morgen 37 en zaterdag 23!!! En regen! Beneden is t 27,5. Airco werkt voor geen meter, dus we zijn aan t denken om vannacht ons matras beneden te gooien, balkondeur open en met de baby naar beneden om in de woonkamer te slapen