Klaag hier over het weer

Aan het strand wordt het geen 38 graden hoor. Alsnog wel warm, daar niet van. Maar heb je iig de verfrissing van het water en een windje waarschijnlijk.

Op de twee dagen dat t ook hier 37 graden wordt moet ik gewoon werken van 10-14 (kantoor zonder airco pal op het zuiden) en van 16 tot sluit (23.30 uur in ieder geval) in restaurant (geen airco, rennen en vliegen en in de keuken 45+). En morgen nog zo’n dag. Godver. Ik wil gewoon in het zwembad liggen😫

Godverdomme ik zweet me de pestpokkenpleuris van 10 minuten fietsen.

Ik zit nu nog op mijn dakterras in de schaduw en dankzij de wind is dat echt heerlijk nu. Het voelt alleen wel als de kalmte voor de storm. Alsof de apocalyps ieder moment kan beginnen.

Haha zo’n gevoel heb ik ook. Het waait nu zo lekker dus heb alles maar open gegooid. Lig op bed en heb zowaar kippenvel, maar denk dat om stipt 10:00 de hel begint :sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Ik ben zo moe en ik heb het zo heet en mijn vriend ligt gewoon naast me te slapen alsof het winter is. Kutzooi.

@Sandroe @Boommm klopt aan de kust is het wel lekker denk ik! dit ging helaas om een strandje bij een plas hier jn de buurt, zonder strandtent of parasol. voel me dan altijd zo overgeleverd aan de hitte dus thanks but no thanks

ik zit heerlijk bij mijn ouders, 24 graden en de airco nog niet aan. ik ga vandaag geen stap buiten zetten :two_hearts::palm_tree:

1 like

Viel me tot nu toe wel mee maar man, het is niet te houden, nu al.

Ik ben gisteravond naar de kust gereden om daar te eten met vriend en hond en toen was het heerlijk. Zelfs een jasje aan gedaan uiteindelijk.
Nu weer gewoon werken in een langzaam steeds warmer wordende broeikas (mijn eigen huis) :disappointed:

Ik heb het heet en ik ga naar het strand wandelen. Ik hoop dat ik het red en niet halverwege sterf.

Sterkte! Laat je even weten of je veilig aan bent gekomen?

1 like
4 likes

Ja oma. ( grapje ik zal het laten weten)

1 like

:grin:

1 like

Vooral de gedachte dat dit niet snel stopt vind ik erg. Elke x kijk ik weer even naar de weersverwachtingen en als ik dan zie dat het nog steeds 29 graden is over 2 weken word ik gek.
Soms, heel soms voelt het een beetje zoals mijn zwangerschap. Daar was ik ook helemaal mee klaar, maar hij bleef ook nog een maand zitten en maakte de 42 weken vol. Ja ben er wel klaar mee, haha. :sweat_smile:

3 likes

met deze temperaturen ben ik wel voorbereid op de hel

4 likes

29 klinkt als een godsgeschenk na vandaag

3 likes

Ik heb zojuist op een uitvaart in een bloedheet crematorium gespeeld. Complete riviertjes op mijn rug en voorhoofd. Zelfs voordat de dienst begon was het al een sauna.
De dochter van de overledene had overigens ook wel humor. “Het zou mij niks verbazen als mam dadelijk halverwege de dienst al in de fik vliegt”.

43 likes

Ja ke hebt gelijk, maar ik ben eigenlijk pas tevreden met onder de 25.

1 like