dan weet je tenminste dat je goed gescheten hebt
Ik heb het idee dat mijn ventilator warme lucht blaast??? Of het is gewoon zo warm hier in huis dat dat ding voor joker aanstaat. Het duurt trouwens ook langer dan 30 sec voor het water uit de kraan koud word .
Heb het idee dat het vandaag en nu in bed beter te doen was dan gister. Het waait een beetje, heb nog geen sprinkhaan of ander ongedierte gespot (even afkloppen) en ik lig zelfs een beetje onder een deken. Het is hier nu 21 graden en hoewel ik dat onder normale omstandigheden vast te warm had gevonden vind ik het nu eigenlijk wel lekker? Ik ga snel proberen te slapen voor de hitteberoerte alsnog toeslaat
Edit; o ja, dit is het topic om te klagen over het weer. Nou ik piep morgen wel anders denk ik met 37 graden
Heb de beste 15€ ooit gespendeerd aan een hor. Horror zonder dat ding
LOL.
Ik werd net wakker en uit angst voor dehydratatie (echt migrainegevaae voor mij nu) heb ik gelijk even flink wat water gedronken. Nu ben ik misselijk. Great.
Oh hahah dat wist ik niet . Weer wat nieuws geleerd en dat verklaard het dan ook meteen dankje!
Ik heb vannacht slecht geslapen. Kon niet in slaap komen helaas.
Ik ben echt een groot liefhebber van zomerse temperaturen, maar ik ben er nu helemaal klaar mee.
Ben blij als het s nachts weer eens onder de 20 graden komt, zodat het een beetje afkoelt.
Mijn fancy venti trekt deze hitte ook niet
Can’t handle it anymore😥 het koelt ook gewoon niet af s nachfs
Opweg naar 30 graden binnen op het werk, en dan moet ik ook nog eens heel veel lopen
iemand vraagt of ik vrijdag vrij ben en mee ga naar het strand. hmmm lekker met 38 graden krokant bakken op het strand wat een geweldig idee van je
Ik heb gelukkig wel airco op het werk. Nu beginnen er meer over overwerken vandaag, omdat het hier wel koel is op kantoor.
Er worden hier straks ook ijsjes uit gedeeld, maar daarvoor moeten we naar een ander gebouw lopen en dat is natuurlijk warm. Nog even kijken hoe we dat gaan doen.
2 dagen 37 graden overleven en hopelijk koelt het daarna iets af. Dan is het misschien weer voor heel even vol te houden.
Jaaaa ik snap dat ook echt niet. Ga je mee naar het parkje dan kunnen we daar lekker zonnen. Ben je helemaal gek geworden? Als eerste heb ik geen zin om als gerimpelde kreeft door het leven te gaan en als tweede hoe hou je dat vol in die hitte?
Beter misselijk dan migraine toch? Of ben je heel erg misselijk? Hopelijk voel je je nu weer wat beter
Ik heb gisteren en eergisteren last gehad van voedselvergiftiging, moet nu weer naar het werk… Schoonmaken in een warme niet geventileerde loods. En ik voel me al zo bagger.
Strand is meestal wel koeler… heel de dag onder een parasol bij een strandtent.