Klaag hier over het weer

HAHAHAHA zaterdag een 6 HAHAHA LIJKT MIJ EEN 9!!!

16 likes

Ik maak me wel serieus zorgen over de toekomst hierdoor… Dit kan toch niet goed zijn? Opwarming van de aarde wie? :frowning:

1 like

Ohh ik vind dat zó irritant he, die cijfers van weeronline. 38 graden een 9 geven? Doe normaal

14 likes

Morgen moet ik weer buiten werken, dus ik hoop echt dat het meevalt.

Ik lig ook op de bank met een natte handdoek en een ventilator, helpt best goed!

Die gin tonic met bevroren frambozen werkt ook aardig trouwens. Maar misschien vooral mentaal

Wow ik zie net dit, het weer in Hengelo nu :scream:

4 likes

Een fucking 100 eerder!!!1!!11

2 likes

Wow zo warm morgen en overmorgen

Vandaag vond ik echt zo erg dat ik voor morgen en overmorgen tripjes plan naar winkels met airco en grote koelcellen op het warmste moment van de dag.

Zou eerst 34 morgen en 35 overmorgen worden, maar nu zegt mijn weerapp 37. fucking 37 graden? :sob: Buiten werken is dan niet meer verantwoord joh.

Word je er ook zo prikkelbaar van?

7 likes

Hoe kunnen ze mensen dan nog post laten bezorgen, mijn god. Het is toch zomerdal, er is geen hond te doen. (Ik ben deze week alleen op zaterdag ingepland en er nog steeds erg blij mee)

Haha sorry ik heb duidelijk geen gevoel voor humor en is me nooit zo opgevallen. Heb er zelf wel last van

1 like

Ja, goede vraag. Onofficieel mag het wel in de avond, maar ik heb daar van mijn eigen leidinggevende niets over gehoord.
En snap dat je daar blij mee bent, haha :stuck_out_tongue: Het is godzijdank inderdaad rustig.

1 like

Zelfs van schijten ga ik met dit weer zweten

9 likes

Morgen naar de tandarts en daarna een massage. Ga van allebei al genoeg zweten zonder 37 graden?

Zou wel fijner zijn in de avond, maar ja als je niets gehoord, hebt beter om te laten. Hoop in iedergeval dat het meevalt voor je de komende dagen!

Hallo IJslanders - of moet ik Vikings zeggen - zoekt een van jullie nog een importbruid? :roll_eyes:

3 likes

Nou ja, als het niet meer gaat, bel ik wel gewoon. Dan hebben ze mooi pech.

1 like

wat ik dan doe is wijn drinken, na 2 glazen krijg ik wel trek :smiley:

1 like