Klaag hier over het weer

Haha ik was gister mn portomonee kwijt. Als ik iets kwijt ben krijg ik het soieso al warm maar dit was niet te doen.

Ik wil gewoon n hoosbui

is het te laat om nu nog voor morgen een bunker te laten bouwen zonder zonlicht?

hmm even de foefjes bellen misschien

3 likes

Omg sleepover bij de foefjes.

1 like

Haha ze zeiden net op de radio dat het daar 38 graden was, wel met een beetje wind. Lijkt me echt vreselijk om dan bergop te fietsen.

halleluja

Haha dan komen hun 100 sofa’s (of hoeveel ze er ondertussen al gekocht hebben) ook eens van pas.

Deze nacht heb ik eindelijk eens kunnen doorslapen, lang leve witte wijn voor het slapengaan.

2 likes

Ik zou deze week met m’n tentje gaan kamperen, maar no way dat ik in dit weer in een tent ga liggen zweten. Het lijkt in heel West-Europa zo warm te zijn. Vanaf dit weekend/volgende week ga ik op zoek naar koudere oorden en daar m’n tent opslaan :P.

2 likes

Ik moet morgen in lange zwarte kleding spelen op een uitvaart in het crematorium.

Volle zaal
Zwarte kleding
Inspanning want moet muziek maken :cry: :cry: :cry:

3 likes

Kom maar bij mij op de camping staan. Ik geef je het beste schaduwplekje, 's avonds koelt het heerlijk af en je mag gebruik maken van mijn privé zwembad.

2 likes

Mn broer en zn vriendin trakteren me op sushi maar ik heb helemaal geeen honger door die hitte. Super zonde!!!

1 like

Ik heb een nieuwe matras dus ik ga lekker met de oude op het dakterras liggen vannacht, fuck you weather

8 likes

oeh zwaar. Sterkte en nog meer sterke voor morgen!

Aaah, klinkt goed, haha! Waar is dit?

Ik heb vanmiddag gestudeerd met m’n voeten in een koud badje terwijl ik ijs aan het eten was. Zo was het nog enigszins te doen. Hopelijk koelt het vanavond nog wat af.

Dat klinkt echt heerlijk!

Waarom hebben sommige winkels geen airco? Echt hoor, niet te doen met deze hitte :sweat_smile: denk je verkoeling te zoeken
 #fail

1 like

Mijn verstandskiezen zijn er maandag uitgehaald (de dag voor mijn verjaardag, ook top) en nu zit ik hier met mijn halve hamsterwang in mijn te warme huis.

1 like

Ik heb lekker een natte handdoek op me liggen en lig als zee ster in bed. Best lekker. Straks nog even goed douche voor ik ga slapen.

Stahp, part two.

2 likes

Hier waait het ook lekker. Hoop dat dat morgen en vrijdag ook zo is.