Klaag hier over het weer

ik vind t weer zo bizar kak dat ik er bijna om moet lachen

dit spul red trouwens mijn leven, door het gas blijft het water heerlijk fris

2 likes

story of my life dit

1 like

Op werk is het eindelijk uit te houden omdat het hier bewolkt is. En ik dus niet wegsmelt achter het raam. Ik hoop ook nog steeds op een regen bui.

Geen klacht, maar het miezert nu een uurtje of twee en het is zo lekker afgekoeld. Maargoed, de hel begint morgen vast weer.

Waar woon je?? Hier is het echt bloedjeheet en volle zon.

Utrecht!

Vrijdag 36 graden hahaha lol doei

Omg, ik ben onderweg.

1 like

Ohh yesss er is hier straks kans op regen!!

1 like

Heb ik eindelijk een dag vrij zijn er wolken
 Had me zo verheugd op een dag in de zon en bruin worden :pensive:

Ik ben alweer zo gaar dat ik maar weer doe alsof ik aan het werk ben. Ben wel al om 7.30u begonnen, dus nog maar twee uur volhouden.

Hier heeft het geregend :o_o:
Alleen niet zoveel en volgens mij is het nog steeds vies benauwd, maar ben nog niet buiten geweest

Buienradar zei dat het zou gaan regenen, maar er kwam niets :sob:

1 like

Same here :sob: .

En de zon begint nu door te breken en de wolken langzaam opklaren dus begint hier weer warm te worden bah!

Ik was mijn horloge kwijt en wilde onder het bed zoeken, maar ik raakte zo oververhit opeens. Niet gezond, joh. ZWETEN!!!

Ik moet vrijdag werken en in minimaal 2 panden hebben ze geen airco. Ik hou mijn hart vast :cry::cry:. Volgende week ga ik op vakantie en als ik terugkom, hoop ik dat de temperatuur flink gedaald is. Hou het niet vol hoor

Oja, ik heb ook geen goede outfit voor m’n werk. Die lange spijkerbroeken zijn heet, maar mijn korte broeken zijn te kort. Dus ja :roll_eyes:

Je moet ook niks willen doen met dit weer, we zijn allemaal aan het lijden. Dus ik wil er niet teveel over klagen, maar ik word er zo ontzettend gek van dat ik niet eens iets mĂĄg doen. Ik heb een aangeboren hartritmestoornis, en kan er over het algemeen gelukkig wel bijna alles mee (behalve dat ik nooit topsporter zal worden maargoed die ambities heb ik ook niet haha) maar vooral met hitte en abrupte wisselingen tussen warm en koud moet ik oppassen

Dus eigenlijk moet ik gewoon stilzitten en rustig aan doen in m’n eigen huis. Ik bedoel, dat moeten we allemaal maar omdat ik niet eens de keuze heb om het niet te doen word ik er echt mega opstandig en boos van

zie ook wel in dat dat onredelijk is en ik haat klagen om geen reden maar ik denk dat ik maar verhuis naar IJsland, joe :sob:

1 like

Ik keek even op de 14-daagsvoorspelling voor mijn stad en er is geen enkele dag onder de 28°C tot en met 7 augustus, kan wel janken :cry::cry::cry:

HUILEN

maar er komt een keer een einde aan deze graftyfus hitte

2 likes