Klaag hier over het weer

Hier ook haat aan het kuthuis 4 hoog met plat dak… alsof je onder een grillplaat woont.

Is nu gewoon al 30 graden in huis. En zelf red ik t wel, vind het alleen zo sneu voor mn dieren.

Dat is een gok, he. Geen idee of het echt zo is. Hoop ‘t niet, anders ben ik ook de pineut :joy:

ik maak me hier ook zorgen over. het weer dat steeds extremer word door onze toedoen

ik hoop dat deze zomer (en de winter die ook stervenskoud was…) een eye-opener is, voor de regering en de mensen…

Hohhh ik wil ook regen! Woon jij in het westen zeker? Ik woon aan de andere kant en geloof niet dat wij regen krijgen helaas.

Ja, ik zag net op nos een artikel “Deze zomer zullen we in de toekomst een koele zomer vinden” :scream:
En er stond ook dat ze nog geen idee hebben hoe het over twee weken is, maar dat het, omdat het zo droog is, nog wel eens nog warmer en droger kan worden in augustus…

Noooooooooo!!! :sob:

Vannacht heel fijn 4 uur geslapen. Vandaag weer de hele dag zonder airco.

Ook leuk dat we in een noodgebouw zitten, er is tegen ons gezegd dat we ‘creatief om moeten gaan met de warmte’ :face_with_raised_eyebrow:
Nu hebben gisteren dus allerlei mensen de beveiliging van de kiepramen losgemaakt, zodat de ramen verder open kunnen en blijkbaar heeft iemand op onze kamer deze gisteravond niet goed teruggehangen, want vanmorgen wilden we het raam opendraaien en toen kletterde die in z’n geheel eruit, op de 2e verdieping, boven geparkeerde auto’s. :open_mouth:
Ik hoop die hij weer op tijd gemaakt is zodat hij vanmiddag weer dicht kan… Sjongejonge zeg.

2 likes

Het is nog maar 08:00 ‘s ochtends en ik heb gewoon straaltjes zweet langs m’n benen lopen :confused:

waar kan ik een immigratie formulier voor IJsland krijgen?

6 likes

Ja, ik dacht ook al. Eindelijk een goed argument om naar Zweden te verhuizen. Al is het daar nu bijna net zo heet. :neutral_face:

1 like

Ik ben gewoon jaloers, hier is het de hele nacht niet onder de 23/24 geweest (teringvaak wakker geworden)

Creatief, umz, niet werken dus :stuck_out_tongue:

2 likes

hoe zou het nu met die arme Kees gaan?

vd docu Het beste voor Kees. die had zo’n angst voor hitte, die arme man

6 likes

Ja daar denk ik ook altijd aan als het warm weer is. Er is een Facebook waar documentairemaakster af en toe iets van hem plaatst. https://www.facebook.com/hetbestevoorkees

1 like

Wat zou ik nu graag vakantiewerk in een supermarkt doen man

Dit denk ik echt elke keer als ik in de supermarkt kom. Of ik ga gewoon dagenlang gratis koffie drinken op zo’n ongemakkelijk zitje middenin de winkel.

3 likes

HAHAHA zo doe ik dan ook echt :joy::joy:

1 like

Ik vind dit serieus een goed plan.

2 likes

Het was vanochtend om 06:00 al 21 graden :scream: . Maar de zon is achter de wolken hier want super bewolkt, hopelijk blijft dat de hele dag zo!

1 like

Ik heb nu al tietzweet, red mij

Haha, ik vind het altijd zo leuk dat dit soort weer echt voor een soort saamhorigheid zorgt in NL. ‘Iedereen’ heeft er last van en heeft het erover, schept echt een soort band.

4 likes