Klaag hier over het weer

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik aan moet naar m’n kantoorbaan, zucht

Zoals meer mensen dus lees ik hierboven haha

The Day After Tomorrow is op het moment mijn favo film

5 likes

Ik had gister op zo’n hittealarm gezien dat mensen met overgewicht extra moeten oppassen en ik ben al de hele dag bang. Wat kan er dan gebeuren? Ik denk de hele dag straks ga ik dood enzo

2 likes

Heb nu nog vakantie, dus loop al dagen halfnaakt rond haha

2 likes

Sneller warm krijgen en daarom eerder flauw worden bijv? Als je zelf niks merkt, zou ik het idee lekker loslaten hoor!

Ja ik vond dit ook raar? Ik denk dan ook dat mijn collega’s me de hele dag in de gaten houden of ik niet al ben overleden? Terwijl ik het er volgens mij het minst last van heb

2 likes

Ik heb vandaag gewoon in de volle zon rondgehobbeld met overgewicht en weinig gemerkt eigenlijk. Maar ik denk dat je meer kans hebt om te overlijden, want je hart werkt sneller ofzo.

Ik moet kleding passen. Echt geen zin in. :crying_cat_face:

Ik ga dit maar halen denk ik. Mijn hemel hoe moet ik ooit slapen vanavond.

1 like

meer kans op overlijden? maak haar nog ff extra bang ja :stuck_out_tongue: haha

4 likes

Eh ja ik durf niet meer te slapen

1 like

Lig weer op m’n luchtbed in de woonkamer. Sterf hitte, sterf

1 like

Kom op Linus! Er wonen genoeg mensen met overgewicht in landen waar het veeeeeel warmer is. Rustig aan doen, veel drinken en dan komt het wel goed.

2 likes

Dankjewel!!

Ik heb nu een bevroren flesje water voor mm ventilator gezet en dat lijkt wel wat te werken! #positivethinking

4 likes

Dat dilemma tussen je raam open, klein beetje frisse lucht maar wel muggen door een lamp die aan staat of raam dicht, veel te warm en geen muggen is ook echt vreselijk de laatste tijd…

4 likes

Nee hoor. De hor. Beste uitvinding ooit :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk alleen maar hoe meer ik zweet hoe minder ik weeg. ( tot nu toe is hier niks van waar want ik hou vocht vast…)

5 likes

Pff lig op bed met de ventilator aan. Lekker dikke ogen morgen vroeg maar omg mn voeten zijn zo warm. Word er helemaal kriebelig van.

1 like

Zonder grapjes blijft het 28 graden in dit kuthuis ondanks ramen wagenwijd open. Het waait gewoon niet?!

Ik maak me meer zorgen om het feit dat we dit in de toekomst bak er gaan krijgen en veel frequenter. Vanwege de opwarming e.d.

Gisteren vond ik warm. Maar morgen en vrijdag word het nog warmer.