Deze vind ik ook geweldig.
Hahaha ja die was ook leuk. Die zing ik ook nog wel eens! Want iemand met een mooie pruik is helemaal niet kaal!
Ik vond âik ben zoân kindâ ook altijd leuk. En een beetje stout want dan zegt ze zak tegen de meester en de juf noem ik een trut.
Ja!!! Ik moest echt ALTIJD huilen om dit liedje, brak mijn hart elke keer
Ik had kvk 13 en 19 op cassetteband en dat waren de enige, heb daarna toen het op tv kwam nog wel eens opgenomen. er was er eentje op nummer 21 over een meisje wiens oma verliefd was geworden, ik weet die nog zo goed.
Oma is verliefd, ze heeft verkering
Oma heeft een vriend, ze heeft verkering
Zij strijkt voor hem zijn kleren
Hij helpt haar in haar jas
Oma lijkt opeens wel tiener jonger dan ze was
Ik vond die altijd zo lief :â)
Ja dan zingt ie ook iets van dat ie naar de sterren keek en de grote beeerrrrrrrrr. Snapte ik nooit een beer bij de sterren. Ik vond KvK 13 heel leuk want een jongen van mijn school deed daar aan mee.
Je had ook zoân liedje over stotteren, die vond ik vroeger echt stom want toen stotterde ik ook nog. Kan het nu nog steeds niet luisteren zonder het benauwd te krijgen
Wij zijn ongeveer even oud en hebben hier denk ik ongeveer dezelfde herinneringen aan. Dat ze toen van een toneel naar een huis gingen idd. En toen deden ook een paar jaar achter elkaar dezelfde kinderen mee. Die herkende ik dan weer van het vorige jaar.
En altijd vlak voor sinterklaas een nieuwe plaat uit zodat de sint hem meteen kon geven.
Dit zijn een paar van mijn favorieten
https://youtu.be/02fIrE-_6n8 Deze is van de memorabele locatie uitzending.
Deze dus. Doet ie het zo wel?
Jaa die draaien we nog steeds vaak.
Mijn dochter kreeg laatst van vriendinnen te horen dat haar muzieksmaak wel uit het stenentijdperk komt hahahaha! (Ze heeft een radio met cassettedeck en mijn cassettebandjes)
Maar wat je zegt. Je kende ze uiteindelijk ook. Ze zongen jaren mee. Toen mochten alleen nog kinderen rondom Hilversum meedoen.
Helaas pindakaas. Tegenwoordig is dat niet meer maar moet je wel al een hele dans opleiding hebben zoiets!
Deze toch ook wel erg goed! Kon dit op 16 jarige leeftijd wel waarderen zoân strot!
Edit: die kleding trouwens inderdaad. Wijd!!!
Ik ben ook van de oude garde en kreeg nr 7 op LP met sinterklaas. Enkele pareltjes daarvan:
Vooral Zwemziek, ik voelde zo mee met dat jochie
Oh ik zie nu ook Klein is fijn. God wat een heerlijke nostalgie, even meezingen
Aah deze is echt geweldig!!
Verder mijn favorieten:
- Ik wil het niet
- Wij zijn vriendinnen (dit is echt het nummer van mij en mijn beste vriendin, op onze bruiloft werd die als verrassing gespeeld en had zij de tekst gepersonaliseerd ïž)
- Sandwichkind
- Ik zeg maar liever niets
- Het hete eten
Oh ik kan wel oneindig doorgaan denk ik
Haha deze is ZO RAAR, maar ik vond hem echt geweldig als kind. Het heet âZeer hoog begaafdâ en wordt dan zogenaamd gezongen door een baby die nog in de buik zit?!
Mijn naam is Pieeeet
Deze wilde ik ook posten; baklava of rijstevla is mijn lievelings sowieso 14.
Hij kan niet tegen zijn verlies:
De Pearl Jam onder de KVK haha,
ik heb jaren dat nummer van rijstevla zo meegezongen:
alla pirallah oh blijf je hier of blijf je daar
tot ik begreep wat ze daadwerkelijk zongen haha
Deze wil ik graag nog even nomineren voor beste choreografie
Ja die jongens waren toch Jeroen post en cas Janzen enzo?
Jaaa inderdaad! Ik was helemaal weg van die Cas hahah.
En Kelly toen ze nog Ferry was