Deze vond ik ook altijd leuk.
aaah zo leuk, ik heb ook een spotify lijst met mn lievelingsnrs haha. ik luister vooral treuzeltechniek, wakker met een wijsje en stuntelkampioen vaak terug, heerlijk ook omdat ik ALLES nog kan meezingen
Ik vond ‘de lek’ ook altijd zo zielig, kennen anderen die ook nog?
Ik vind deze nieuwe ook heel leuk!
<3 Krijg altijd zulke nostalgische gevoelens bij deze
Oh eigenlijk deze versie:
Haha die kangoeroe ook en dat Vlaamse accentje
Dat is echt m’n favo ooit!!
Vond deze ook altijd heel leuk:
Baklava of rijstevla
Rauw en primitief
Ik ben groen
oke bij nader inzien is dit ^ misschien toch m’n all time favo (groen) <3
Als niemand kijkt
Ik wil niet naar Ierland op vakaaaantie
Wauw is dit het nieuwe volkslied van de vloggerscommunity?
Oooh kinderen voor kinderen heeft mij echt gevormd!
Domme dodo, smoorverliefd, ik ben groen en filmverdriet waren mijn favorieten. Ook dat liedje uit kvk 13 over een jongen die zingt over zijn overleden vader die nu een ster is, vond ik altijd zo mooi en zielig
jaaaaa deze is van een goed jaar!
de Lek… oh jeetje zo mooi!
en op locatie vond ik ook veel leuker dan alleen in het theater. We gingen er helemaal voor zitten als het op tv kwam. met alle teksten uit de vara-tv gids!
(ik ben net zo oud als kinderen voor kinderen best confronterend dat nu kvk 39 uit is en mijn dochter die graag wil hahaha)
Deze was na jaren echt een verademing. zonder gooise rrrrrrrrr. Kon hem goed meezingen met ons soortgelijk beverwijks accent.
jaaa nummer 19 is dat! Dat clipje van ‘ik wil het niet’ vond ik altijd zooo leuk maar als ik het nu bekijk is het eigenlijk nogal raar, die mannen met die meisjes hahaha
Haha ben hem meteen weer gaan kijken! Zo’n clip was in deze tijd denk ik ook niet meer zo snel gemaakt
Jaaa is ook m’n favo. Had het op videoband, die is echt grijs gedraaid!
En dat liedje van ‘ik wil het niet’ vond ik het meisje wat dat zong altijd zoooo knap haha. Met een oversized blauwe trui, en dan achterop bij de stoere jongens op de scooters. Kinderdromen. Helaas nooit werkelijkheid
Weetje welke ik altijd zo raar vond? Iets over:
Mijn Miepie heeft een veugel op gegeten.
Nou ja gegeten niet maar wel vermeurrrrrd.
Ik deed dat altijd na met m’n broer maar ik snapte helemaal niet waar het op sloeg. Maar blijkbaar op een kat die een vogel heeft opgegeten. Oh nee vermeurrrrd
Ik dacht altijd dat een meisje dit zong.
Oh en dit lied over ongesteldheid. Had geen idee waar het over ging maar zong lekker hard mee.
Mijn moeder zong dus laatst deze eerste twee regels en ik hoorde daardoor pas na al die jaren hoe dramatisch dit wordt neergezet. ‘O shit ze heeft een vogeltje gepakt, of nee eigenlijk VERMOORD’. Rustaaaaahg.
En deze zing ik ook nog regelmatig als ik naar de plee ga:
Haha ik kan mij echt vinden in jouw KvK-keuzes! Deze zing ik ook nog regelmatig :’)
Bij ‘Wat je niet ziet bestaat niet’ heb ik altijd gedacht dat dat jongetje niet helemaal lekker was. Pas een tijd geleden kwam ik erachter dat hij dus doet alsof hij met volle mond iets zingt.
Gemopper gemekker gezanik en gezeur
Dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet
Ze komen duf en chagrijnig uit hun nest
Het hele stel is aangebrand
Er word gekibbeld om de krant
Zelfs de hond kijkt sloom over het randje van de mand
Iedereen is in mineur
Er word geslagen met de deur
Ze hebben allemaal een kanjer van een OCHTENDHUMEUR!!!
Zo en dat helemaal uit mijn hoofd