Ken jij een FF’er?

Hier was ik wel benieuwd naar! Ken je mensen van het forum? Heb je ze wel eens ontmoet (bewust of toevallig), of zitten hier bekenden van je (zonder dat ze dat weten wellicht?). Zal er even een anonieme poll bij doen:

Ken jij mensen van het forum?

• Ja, ik heb iemand (of meerdere) bewust ontmoet
  • Ja, ik ben iemand (of meerdere) toevallig tegengekomen
  • Ja, er zit een bekende van me op het forum
  • Ja, er zit een bekende van me op het forum (maar diegene weet dat niet)
  • Nee (niet dat ik weet)

0 stemmers

Ik kan volgens mij zelf bijna alle ja-opties aanvinken: heb ooit bij een forummer een stekje opgehaald (is inmiddels een grote plant :smiley:), afgelopen zomer zaten een forummer en ik toevallig op dezelfde plek en een oud-collega van me zit hier.

Ik heb vriendinnen gemaakt via het forum, kom regelmatig forummers tegen bijvoorbeeld op festivals of hier in de stad, en er zitten voor zover ik weet 2 meiden die ik van buiten het forum al kende.

3 likes

Poeh toch wel wat mensen die iemand herkennen zonder dat de ander het weet!

Als iemand mij herkent, please pb me of als je je gebruikersnaam hier liever niet deelt, dan via FB of insta!

Ik ken zelf niemand trouwens

Er zijn wel wat mensen die ik “ken” maar meer van naam of via via. Niet echt super goed als in vriendinnen/collegas/klasgenoten ofzo.

Ja, dit heb ik ook

Nee. Niemand!

Ik ook niemand. Lijkt me wel grappig als er hier iemand zou zitten die ik ken

Ik heb wel mensen gemeet en er was ook iemand die ik al eerder via internet kende en zelfs op FB had die blijkbaar ook op EGF zat en ook hier :sunglasses: Vraag me wel stiekem af of er mensen zijn die mij in het echt kennen/herkennen maar dat wil ik ook weer niet echt weten want dan ga ik wel beter letten op wat ik wel/niet post…

edit: omg zeker als het van de middelbare school is want ik was echt een heks sorry lieve groetjes

2 likes

Niet dat ik weet, maar als iemand mij denkt te herkennen, laat het me dan weten :blush:

Ik heb laatst @Madrid gemeet. :v:

4 likes

Ik zou het ook graag weten als iemand mij kent! Anoniem wat mij betreft. Vind het namelijk wel een dingetje wat ik wel of niet deel hier en vervelend als iemand die ik ken dat meeleest zonder het te zeggen.

Zelf ken ik volgens mij niemand hier. Een of twee forumleden weten wel mijn naam omdat ik gepubliceerd werk met ze gedeeld heb en daar staat natuurlijk mijn naam onder. Op Instagram gebruik ik ook mijn volle naam dus daar kennen ook een of twee mensen me van (als ze daar überhaupt op letten).

@Lula is net zo leuk in het echt :sunglasses:

3 likes

Ik heb denk ik 4 keer met een aantal forummers gemeet maar ken daarbuiten volgens mij niemand

2 likes

Huh ja ik ken er best veel hahaha

Ja ik heb ongeveer 6-7 jaar geleden een meeting gehad in Amsterdam maar die spreek ik allemaal niet echt meer. Weet ook niet of ze mee zijn verhuisd hier naar toe eigenlijk. Volg ze nog wel op instagram. Daarnaast ook een aantal ontmoet in Groningen, vond ik ook heel leuk. Volgens mij is daar wel een gedeelte van mee gegaan hier naartoe.

1 like

Ja ik heb meerdere bewust ontmoet en ik ken ook een meisje. Maar volgens mij is zij naar WTF gegaan. Ik kwam er achter dat zij op EGF zat doordat zij die insta: hetisgebeurd volgde

Als iemand mij kent graag zeggen!! Ik ken niemand van hier denk ik. Alleen paar jaar geleden paar keer afgesproken met @Trenchcoat en dat was het volgens mij?

1 like

Ik vond het heel grappig dat bij de ondergang van EGF iemand opbiechtte dat ze me wel eens op verjaardagen/feestjes van m’n broer had gezien. En toen biechtte iemand anders op dat ze me ook op feestjes/verjaardagen had gezien, maar dan van m’n andere broer :stuck_out_tongue:

Vond ik niet erg, maar ben blij dat ik een goede relatie met mn broers/schoonzusjes heb, stel je voor dat ik hier vet had lopen bitchen op ze haha

8 likes

Ik heb meerdere mensen gemeet en heb bij @anon98052296 in de klas gezeten op de middelbare school

2 likes

Nee, maar ik ben totaal niet anoniem dus lijkt me best raar als een meelezer mij gewoon kent of als ik op straat loop iemand me zou herkenenn, maar das nog nooit gebeurd dus zal ook wel niet.