Ken jij een FF’er?

Ik ben er wel achter gekomen dat een oud klasgenootje van mijn vriend hier zit, omdat ze uit mijn dorp komt. En dit weten we van elkaar haha. Verder ken ik niemand. Als iemand mij ooit herkend ook graag zeggen! Dat vind ik alleen maar leuk😊. Oh en toen het laatst over gosupermodel ging herkende ik nog een paar mensen en een paar mensen kende mij nog, maar dat is ook online natuurlijk.

Ik denk dat ik wel eens iemand heb gezien.

4 likes

Hahaha forumslet.

9 likes

En daar kwam ik echt recent pas achter, was wel bizar. Maar we hebben er goed over gepraat toen!

2 likes

Ik ken trouwens een aardig aantal ellegirls en heb ook regelmatig contact met zo’n 10 meiden gok ik? Maar ik denk dat veeel meer meiden mij (her)kennen dan dat ik denk.

4 likes

LOL @sofetch :dancingbanana:

2 likes

Jij bent voor altijd mijn reddende engel!

2 likes

Hahaha na een jaar kwam je erachter :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb via EGF een aantal meiden ontmoet, heb ik nog af en toe contact mee. De meesten zijn ook naar FF meegegaan

Ik heb een vriendin hier op het forum! Weten we ook van elkaar. Verder ken ik niemand en kent niemand mij, denk ik dan. Anders graag een PB haha.

Ik ben volgens mij 2 x naar een meeting geweest maar ik ben daar een beetje te eenkennig voor

Trouwens, even iets wat me opviel: omdat ik dit topic heb aangemaakt ben ik geloof ik automatisch geabonneerd, en krijg ik dus van elke reactie een mail.

Daarbij viel me op dat bij @Karl_Lagerfeld en @Indolence een ‘normale voornaam’ stond als afzender i.p.v. je username. Ik weet niet of jullie daarvan op de hoogte zijn? Ik zit hier zelf niet anoniem, dus mij maakt het allemaal niet zo uit, maar wilde het even melden.

2 likes

Staat dit dan bij volledige naam? Even kijken of ik ook niet m’n naam heb staan

Bij Naam in de Voorkeuren. Bij jou Theekommen dus.

1 like

Oh super dankjewel!

1 like

Twee keer gemeet met een aantal Belgische meiden EGF/FF en daar nog regelmatig contact mee, en twee bekenden die hier zitten van de middelbare school. En dat weten we allemaal van elkaar.

2 likes

Ik ‘ken’ wel een paar mensen online voordat ik ze op het EGF ‘tegenkwam’, maar in het echt ken ik volgens mij niemand. Alhoewel, een ex-collega van me volgde op insta het hetisgebeurd-account, dus ik denk dat zij ook op het EGF zat. Geen idee wie ze daar was, en dus ook geen idee of ze hier ook zit.

Ik ken niemand van hier, en ik hoop dat niemand mij herkent hier. Ook hier: mocht dat wel zo zijn, ik hoor het graag!

Vertel veel persoonlijke dingen, en zou t best raar vinden als iemand die me kent dat leest en ik dat niet weet. :upside_down_face: