Kattentopic

Hahaha Omg het moet @SippingCoffee zijn

Naam: Zena (officiële stamboomnaam is Selenia, maar zo noemen we haar nooit)
Bijnaam: Zeentje, Zeenie, poes, poesje
Leeftijd: 7 jaar (30-03-2011)
Hobby’s: Buiten chillen, slapen (het liefst in mijn bed of kledingkast), zelf klitten eruit trekken, miauwen om eten.
Goeie kanten: Ze is heel rustig en tevreden.
Mindere kanten: Het is geen schootkat en ze knaagt aan kabels.
Lievelingseten: ze houdt van whiskas brokken (wij geven die als ‘snoepjes’), leverworst, vis én mcdonalds :joy:
Soort/ras: Maine coon

15 likes

Wat een ontzettend mooie kat, die ogen ook <3

1 like

Naam: Bucky
Bijnaam: Buckbuck, buckster, buckaroon, dicky (als ie stom doet)
Leeftijd: 2
Hobby’s: op tassen zitten, en met ritselende dingen spelen
Goeie kanten: super vriendelijk, komt altijd kijken bij visite, is erg beschermend, als de deurbel gaat loopt ie mee naar de voordeur en blijft ie erbij tot de deur weer dicht is,
Mindere kanten: als ie de kolder in zijn bol heeft rent ie met zijn nagels uit over het laminaat - laat over zich heen lopen door de andere kat
Lievelingseten: kipsnoepjes van de BigBazaar
Soort/ras: huis tuin en keuken

14 likes

Naam: Bruce (vernoemd naar bruce wayne, aka batman, omdat hij zo’n mooie tekening op zijn gezicht heeft)
Bijnaam: Brucie, pretzel, bubbles, mr purrypants
Leeftijd:1
Hobby’s: vliegen vangen, spinnen
Goeie kanten: spint als een malle, als je hem eten geeft, als je hem begint te aaien
Mindere kanten: erg verlegen, zit altijd onder het bed als we vrienden over de vloer hebben, probeert altijd het eten van Bucky te stelen
Lievelingseten: kipfilet, dat op je brood gaat. mijn vriend geeft dat aan m
Soort/ras: huis tuin en keuken

14 likes

Jaaa jouw katten zien er zo lief uit :smile_cat:

1 like

Als ik dit topic lees denk ik altijd dat ik m’n kat hier heb en wil ik ‘m een aai geven maar dat kan niet want hij woont nu bij m’n moeder

Ik moet maar zsm weer langs want dit gaat zo niet langer.

Naam: Charlie
Bijnaam: talie (volgens mijn kleine neefje)
Leeftijd: 5
Hobby’s: slapen, vliegen en Libelles vangen, tampons jatten om er als een gek achteraan te jagen
Goeie kanten: blij om me te zien als ik thuiskom, komt graag kroelen
Mindere kanten: als het kroelen te lang duurt bijt hij (en hard) en hij haalt snel uit. Vooral naar anderen.
Lievelingseten: catisfactions-snoepjes
Soort/ras: Europese korthaar

Add images

Add images

8 likes

Dit weekend hebben we besteed aan het maken van onze katten tipi’s

Ben echt blij met het resultaat

22 likes

Super vet!!! Hoe heb je die gemaakt?

thx!
Met behulp van deze site https://www.seasons.nl/2018/05/03/tipi/
Ik heb alleen nog wel een beits gebruikt voor het hout.

1 like

Dit is mijn Marie (ja, heb mezelf hier naar haar vernoemd). Precies 9 weken oud vandaag en een echte knuffelkat.

37 likes

Naam: Q-hoot Leclerc
Bijnaam: Q-tie ( cutie) Kudelstaart, Q-deledoki
Leeftijd: 5
Hobby’s: Als een debiel rondrennen, dutjes, buikrubjes krijgen. Loopt 2 keer per jaar weg van huis voor een paar dagen. Geen idee wat ze doet, we noemen het haar Rumspringa.
Goeie kanten: Knuffelkont, trouwe wc-kameraad. Wil sociaal zijn maar neurotisch ( she tries!)
Mindere kanten: Angstig (veel minder nu), bitchen tegen Midi.
Lievelingseten: Almo nature blikjes en Royal Canin Calm
Soort/ras: geen

Naam: Midi
Bijnaam: Pidi, Le petit Midi, Shade, Dropneus
Leeftijd: 2
Hobby’s: Rode lampjes vangen, zingen,
Goeie kanten: Vrij slim. Hij is zich bijv bewust van z’n kleur en gaat altijd op donkere plekken zitten als hij niet gezien wil worden. Laatst was hij stiekem op bed geklommen en toen vriend de kamer in kwam kroop hij heel sneaky op mijn zwarte nachtshirt.
Mindere kanten: Hij zingt de hele dag door. Wil dan aandacht maar geen knuffels. Hij wil nl dat je terug zingt. Anders houdt ie alleen zn kop als je em naar buiten stuurt.
Lievelingseten: Simpele brokjes en catisfaction
Soort/ras: Incestkat

Naam: Ara
Bijnaam: Arie, Arnoldonia, Barneby
Leeftijd: 14
Hobby’s: In de weg liggen, dutjes doen, meepraten.
Goeie kanten: Kletskous, knuffelig, sociaal, aanhankelijk
Mindere kanten: Overly attached… duwt graag zijn kont in je gezicht
Lievelingseten: Almo nature blikjes met heel veel extra water ( soort soep)
Soort/ras: Geen

17 likes

21 likes

Een van mijn katten plast regelmatig voor de bak. Gewoon een volledige plas geen kleintjes. Blaasontsteking heeft ze niet. We hebben 2 kattenbakken, voor 2 katten.

Ik ga straks verhuizen en dan hebben we laminaat dus ik ben een beetje bang.

1 like

Wat bedoel je met aangaat ?

We hebben van alles al geprobeerd met de bak. Met en zonder klep e.d.
Daarnet liep ze richting de bak en ging meteen ernaast plassen. Vandaar dat ik bang ben dat ze straks alles op het laminaat doet.

Het is helaas zo dat ze niet eens met haar poten of wat dan ook op de bak zit.

@Nox hier hetzelfde probleem maar dan met de grote boodschap, was eerst omgekeerd maar nu plast hij gelukkig in de bak., geen idee wat voor de verandering gezorgd heeft jammer genoeg. Het parket heeft wel echt afgezien en is lelijk geworden; de randen zijn naar boven gekomen en heel erg beschadigd en verkleurd (we hebben een lichtgrijze kleur). We hebben al ander zand geprobeerd, meerdere/grotere bakken, andere plaatsen, niets lijkt te helpen.

1 like

Last van een obstakel tijdens het maken van huiswerk

22 likes

Het kan angst zijn. Ze is een bang katje. Maar ik weet niet hoe ik dag weg neem bij haar.
We gaan over 4 maanden verhuizen dus dat wordt ook wat lastiger.