Nee daar zit geen tijdslimiet op, gewoon als jullie er klaar voor zijn / behoefte hebben aan een nieuw maatje volgens mij is dat alleen van toepassing als er een andere achter is gebleven
Ah wat lijkt ze op mijn Kiki! Echt precies hetzelfde kopje ook, zo schattig.
Zo lief, dankjewel <3
Ooooh ik ben los gegaan met likes, wat een lieve poezen allemaal, echt genieten!!!
Mijn ouders hadden er altijd 3, vanaf dat ik een jaar of 10 was, en die zijn natuurlijk ook meegegroeid met de jaren, dus de oudste is 2jr terug overleden en de middelste een paar maanden geleden, werkelijk verschrikkelijk als ze er opeens niet meer zijn na 16jr… maar gelukkig is er nog 1 die ‘pas’ 12 is, die ik helemaal vertroetel en overepoel met kusjes zodra ik de kans krijg
Never stop!
Hier is kartonnie of kanon (dat is niet echt zn naam, maar zo noem ik m meestal)
En deze andere poepie, is de poes waar ik het over had, die hebben we helaas vorig jaar moeten laten inslapen, maar ik mis m nog elke dag. Dat was echt een hele stoere poes, echt een feestneus buiten, maar eenmaal thuis lekker op schoot liggen
Aaaaawwwwwww Bied je toevallig ook knuffelsessies aan met deze floofball? (Zo ja, pick me, pick me!)
@Geheugenvaneengoudvis wat fijn dat alles zo goed gaat met je nieuwe katje, en wat een heerlijk sassy koppie heeft ze!
Poeh minder verharen heb ik geen ervaring mee, kies dan zeker niet het soort dat ik heb, want je vindt werkelijk ooooveral haren! En een paar dagen alleen zou ik zelf ook niet zo snel durven, maar misschien dat er wel soorten zijn die heel zelfstandig zijn. Maar het lijkt mij persoonlijk niet zo prettig voor ze, hoe komen ze aan verse voeding? Je hebt natuurlijk zelfreinigende kattenbakken dus dat is opzich wel een mogelijkheid. Zichzelf vermaken kunnen ze wel heb ik de indruk!
Hahahahah jaaaaa ik zal even z’n agenda checken wanneer die een plekje vrij heeft!
Nee tuurlijk, extra droogvoer moet denk ik wel lukken, die van mij is best een vreetzak maar doet wel 2 dagen over een volle bak droogvoer. Maar ik denk als je zegt 1 of 2 nachtjes, en je het eerst probeert met 1 nachtje, dat het dan best zou moeten lukken.
Als een kat op die regelmatige basis voor een paar dagen alleen is, dan denk ik niet dat het een goede keus is om er een te nemen.
Je hebt speciale bakken die je kan instellen. Dan heb je meerdere bakjes (ik heb er een met 6) en dan kan je 3 tijden ingeven en dan gaat er een bakje met brokjes open. Zo heb je 2 dagen die je kan overbruggen. Hopelijk beetje duidelijk uitgelegd
Doe dat maar, ik kan me voorstellen dat hij een druk schema heeft! Wat voor ras is het eigenlijk, een ragdoll?
Nee het zijn Heilige birmanen! Hebben wel veel overeenkomsten, zeker qua uiterlijk.
Vinden jullie een katten vriendenboekje ook leuk?
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Hobby’s:
Goeie kanten:
Mindere kanten:
Lievelingseten:
Soort/ras:
Naam: sjonnie
Bijnaam: keponnie, poepie, knuppeltje, drollie, muppert, je weet wel dat soort dingen
Leeftijd: 12
Hobby’s: slapen, eten en geborsteld worden. Oja en uit de kraan drinken.
Goeie kanten: kan waanzinnig goed snurken (handig als je m zoekt), oja en hij kan klokkijken, want hij weet precies wanneer het tijd is voor eten.
Mindere kanten: hij eet ALLES, van witte apple kabels tot panty’s… levensgevaarlijk.
Lievelingseten: sheba in saus, vooral kip. Maar als we het hebben over andere dingen die die niet mag: bloemen, ijsjes, slagroom, watermeloen en alle soorten witte kabels…
Soort/ras: heilige birmaan
Oh dat is echt leuk een katten-vriendenboekje.
Naam: Genji
Bijnaam: Ninja of Kleintje
Leeftijd: Op 19 juni wordt hij 1 jaar
Hobby’s: Over trappen rennen, koprollen maken en slapen
Goede kanten: Hij weet precies wanneer hij wel of niet naar buiten mag, hij doet niet meer bedelen om eten en doet iedereen begroeten. Ook doet hij graag mee met spelletjes!
Mindere kanten: Hij haat geborsteld worden en hij luistert totaal niet naar zijn naam. Onwijs koppig zijn.
Lievelingseten: Smeerkaas met ham en de zalm van mijn sushi
Soort/ras: Europees korthaar.
En in vriendenboekjes horen ook altijd foto’s uiteraard.