Wil ze prikkeldraad om dr auto spannen dan? Of rondom dr tuin? Ik weet niet hoe hoog ze dat wil maken hoor, maar daar springen katten toch gewoon overheen?
In de tuin spannen denk ik?
Ik lig nu met m’n kat in bed en het begon dat hij heel lief tegen me aan lag een beetje op het randje van het bed maar nu ligt hij zo dat ik er bijna uitlig aan de andere kant van het bed haha. Hij ligt helemaal languit en gestrekt.
Maar stiekem vind ik het niet erg🐱 alles voor de kat haha
M’n kat heeft standaard een meervoudig rek-en-strek-ritueel nadat ze wakker wordt, het is gewoon jaloersmakend
Zal de foto’s in een spoiler doen
Ik lig nu lepeltje lepeltje met achter m’n vriend en kat ervoor, lekker luie zondag wordt dit
Hahaha dat doet mijn kat ook! Het liefste gaapt hij er nog uitgebreid bij.
Ja wat fijn @TanteBetje!
Inderdaad zulke lieve verhalen op de site, wat fijn dat zoiets bestaat
Mijn kat rekt zich altijd heel charmant uit. Hoge rug en hij steekt zijn tong een beetje uit, daarna worden alle poten uitgestoken en alle teentjes gespreid.
Ooooh die koppies…ze kijken echt zo . Mega cute
Mijn vriend en ik willen heel graag een tweede kat, maar hoeven niet perse een kitten. Ik wil graag een wat oudere kat uit het asiel, kittens worden toch wel geadopteerd en sommige ouderen zitten er al maanden en dat vind ik zo zielig. Maar is dit wil aan te raden met onze kitten van een half jaar? Ik heb het idee dat hij heel makkelijk is, zit altijd vrolijk tegen het raam aan te slaan als een kat uit de buurt voorbij loopt en heeft dan helemaal geen agressieve houding, hij wil eerder spelen, al geloof ik meteen dat dat heel anders kan zijn wanneer er iemand in zijn territorium komt wonen. Ze gescheiden houden en langzaam aan elkaars geur laten wennen?
Wij krijgen binnekort ook een kitten erbij. Hebben nu al een kat van 2 jaar. Maar ik zit zo te twijfelen. De helft van alle adviezen is: zet ze gewoon bij elkaar en niet teveel mee bemoeien, de andere helft zegt weer dat je het heel langzaam aan moet pakken, laten wennen aan elkaar etc. Iemand de gouden tip?
Ik heb drie katten, we begonnen met één en die twee anderen zijn ook na elkaar gekomen. Beide keren hebben we ze eigenlijk gelijk kennis laten maken. De eerste twee of drie dagen is het wat gesnauw en gebrom, maar daarna was dat over en gingen ze leuk met elkaar om.
Mijn kat, Mushu, is vorige week onder verdoving “geopereerd”. Tussen aanhalingstekens, omdat het niet echt een operatie was maar een abces dat schoongemaakt moest worden. Hij moest dus een nachtje bij de dierenarts blijven en ik was echt heeeel ongerust en heb die nacht bijna niet geslapen.
Kijk dan wat een kanjer!
Ik heb een paar maanden geleden mijn kittens gepost, maar inmiddels zijn ze alweer behoorlijk gegroeid! Dus ik wilde ze graag weer even delen haha.
Samen in de wasbak liggen vinden ze op de één of andere manier ook geweldig.
Hahaha oooow te lief!!!
Pfff net een half uur ons katje gezocht buiten. Het was al pikdonker en ze was nog niet thuis gekomen. Uiteindelijk kwam ze doodleuk aanlopen, helemaal vies en nat. Man man, echt ik was gewoon misselijk…
Toen hebben we haar op een handdoek gezet en heeft ze zichzelf schoongelikt en kwam ze knorrend op mijn schoot zitten. Ik hou zoveel van haar
Ah, wat lief! Gaat helemaal goedkomen met ‘m
Ik maak elke week de kattenbak schoon met afwasmiddel en dan is ie helemaal schoon, maar toch blijf ik dit houden, wat is dit en hoe krijg ik het er uit?
Dat had ik vroeger in de kattenbak ook, geen idee wat het was trouwens! Ik gebruik nu van die plastic beschermzakken over de kattenbakken zodat ik gewoon keutels eruit kan scheppen en na een week zak en al bij het afval kan kiepen. Heerlijk wel want nooit meer met een sopje in de kattenbak moeten zitten klooien!