Misschien hebben ze een muis gehoord in de keuken? Dat is de enige logische reden die ik kan bedenken, m’n katten gaan ook al-tijd in de keuken liggen als ze een muis hebben gehoord. (Vaak hoor ik dan zelf ook al wat getrippel)
Toen ik langs deze foto kwam ging mijn kat er kopjes tegenaan geven. Ik denk dat hij iets probeert duidelijk te maken
Ik vind het zo gezellig dat het wat kouder wordt en dat dan mn kat ook niet naar buiten wil. Ben nu aan het leren en hij ligt zo gezellig bij me op te tafel!
Zomers is hij amper binnen omdat hij de hele dag op avontuur in de tuin is, maar als je nu de deur voor hem open houdt kijkt hij je aan of je gek geworden bent
Ik weet niet meer wie er met de tip van deze speelmat van de action kwam, maar mijn kat is er helemaal weg van! Dus dank namens Jip haha
Ik poste ‘m een paar weken geleden, onze kat is er ook zo blij mee!
Wat gezellig met die lieve beestjes <3
Sorry voor de gekke vraag hoor, maar heb je geen overtrek om je deken?
Ah zo lief! Ik twijfelde nog of het wel echt een succes is bij mijn kat, maar misschien toch proberen!
Jouw kat(ten) zijn die katers/poezen of beiden?*
(Bij beiden kan je allebei de opties aavinken).
- Kater
- Poes
- Ik heb geen katten maar ik kijk graag in dit topic want I <3 cats
- Ik ben zelf kattig
0 stemmers
*Katers die verwerkt moeten worden met een uitsmijter zijn uitgesloten van deelname.
Haha, dit is echt een zoekplaatje, ik vond je kat eerst niet. Wat een snoezig hoofdje!
Haha same! Er zitten zelfs 2 katten zie ik nu
Wow! Dat zag ik zelfs nu pas omdat jij 't zegt!
Het moment dat je eigenlijk al de hele tijd naar de wc moet, maar net als je dan eindelijk wil gaan komt er een kat op schoot liggen.
Ze kunnen het ruiken!
Zit je de hele avond op de bank Netflix te kijken, loopt de aflevering bijna ten einde en wil je daarna naar bed, komt die kat liggen.
Gebeurt mij zo vaak, hahahaha
Gewoon meenemen naar de wc
Helaas is deze kat altijd helemaal beledigd als ik het waag haar eraf te zetten en wil ze dan zeker 2 dagen niet meer op schoot. Dus ik lijd in stilte.
Nouja katten houden van warmte dus dan moet je maar in je broek plassen
Heb ik niet voor ze, maar ik heb wel een spaarrekening waar ik dure ingrepen direct van zou kunnen betalen.