Ja volgens de huidige eigenaresse weigert ze die van AH en accepteert ze alleen die van de Lidl maar dat zit dus net niet bij mij in de buurt haha. Denk dat ik het maar even moet uitproberen allemaal…
Wauw wat lief van jou en fijn voor zijn vriendin ️:sob:
Ach wat een schatjes En wat fijn dat je ze allebei hebt genomen! Hoe vinden ze het in hun nieuwe huisje?
En @Charlie Bedankt voor deze tip! Ik had nog iets nodig voor in een hoek dat niet al te veel ruimte in beslag nam. Mijn jongste kat is jullie eeuwig dankbaar en ligt er nu heerlijk in te slapen.
Misschien is het morgenvroeg ook online te koop. Sommige dingen wel andere weer niet.
Ze hebben ook een online shop!
Morgen gaan de aanbiedingen pas in.
Yeyy, wij gaan donderdag kijken naar een poes in het asiel Ben zo enthousiast en benieuwd of het wat is. Ze houdt niet zo van vreemde mensen, dus we gaan het zien. Andere mensen ervaring met katten uit het asiel?
Mijn vorige kat kwam uit het asiel, was ook heel schuw in het begin, maar toen ze eenmaal gewend was, was het prima. Ze hield nog steeds niet van veel mensen, als ik meer dan 1 iemand op bezoek had vertrok ze naar de slaapkamer, maar verder was het de liefste poes ooit. Ontzettende knuffel, zodra je ergens ging zitten zat ze op schoot. Ik mis haar
(mijn huidige kat is overigens ook een schatje hoor, maar hij is veel minder aanhankelijk en wil nooit op schoot )
Ahh ja ik denk ook wel dat het goed moet komen als ze gewend zijn. Ja het liefste wil ik ook wel een kat die bij je op schoot komt, al is het maar even. Komt je huidige kat ook uit het asiel?
Nee, die komt van de Duitse marktplaats, hij kon niet overweg met de kat die er al was, en moest dus weg. Dus heb hem wel soort van gered, alleen niet uit een asiel
Hij zit nu aan de andere kant van de kamer mijn punt te bewijzen overigens… Maar gelukkig komt hij 's avonds in bed wel altijd knuffelen en slaapt hij ook altijd naast me. En hij is wel weer veel speelser dan mijn vorige kat, wat ik heel leuk vind, kan hem het hele huis door laten racen met de laserpointer, de vorige tilde alleen even haar koppie op en sliep vervolgens weer verder
Ahhh gelukkig komt ie wel bij je ‘s avonds en lekker spelen!
Poes waar we donderdag naar gaan kijken (stiekem ben ik al verliefd)
@Loxodonta He, sorry dat dit opnieuw een voedingsvraag is maar vrienden van ons zeggen dat onze brok ook niet goed is voor katten. Wij geven Applaws omdat het graanvrij is en 80% vlees bevat maar blijkbaar zit er ook aardappel en/of erwten in de meeste graanvrije brokken. Dat zijn twee dingen die dus ook niet goed voor katten zijn zeggen ze?
Aardappel omdat het uit de nachtschadefamilie komt en erwten omdat ze teveel zetmeel bevatten.
Er moet altijd iets van aardappel/graan etc. met zetmeel inzitten om een krokante brok te binden. Het kán zijn dat je kat gevoelig reageert op aardappel, maar dat kan ook op graan zijn. Per individu moet je dus de afweging maken voor welk bindingsingrediënt je gaat (Of geen brok voeren). Applaws is een goed merk imo, heb het zelf ook jaren gevoerd, vanwege het hoge vleespercentage is het aantal koolhydraten vanuit de aardappel vergeleken met andere brok vrij laag.
Ik ben erg benieuwd wat voor kattenbak korrels jullie gebruiken en wat bevalt? Onze katten hebben jarenlang van die samengeperste grove houtkorrels in de bak gehad en dat ging goed, alleen nu ineens hebben ze er de gewoonte van gemaakt om net zo lang in de bak te malen tot het allemaal zaagsel is en zit het hele huis er steeds onder… Nu zat ik te denken aan van dat kristal maar misschien moet ik eerst grind proberen? Ik wil ook geen fortuin kwijt zijn en fancy geurtjes hoeft allemaal niet want ik schep altijd gelijk alles uit de bak als ze wat gedaan hebben… Ik hoor graag wat jullie bevalt!
Ik had altijd die silicaatdingen, maar dat is niet zo milieuvriendelijk. Ben nu na een tip op een facebookgroep overgestapt op Cat’s Best, gebruik het nu een maand of twee en het bevalt heel goed. Het klontert, ik schep elke dag de drollen en om de dag de urineklonten, en die kun je gewoon door de wc spoelen. Het is niet superduur, en ik doe er erg lang mee. De eerste zak (kleinste formaat van 5L) is nog niet eens leeg na die 2 maanden.
Ja vies he? Heeft mijn kat ook.