Love dit ️
Morgen worden onze poezen gesterriliseerd en ik ben echt super zenuwachtig
Ik probeer maar te blijven denken dat het routine werk is maar de gedachte dat er een kans, ook al is die nihil, dat ze er morgen niet meer zijn maakt me echt gek. Vind dit zo stom van mezelf
Ah ik snap je zo erg. Maakte me ook ernstig zorgen toen m’n baby van 16 weekjes gecastreerd werd, maar het komt heus wel goed!
Een voordeel van de kou is dat de katten veel knuffeliger zijn. Dus zo zit ik hier lekker in m’n chilloutfit:
Nou mijn kat wordt niet knuffeliger ️ Hij ligt al uren in zn kartonnen doos te slapen.
Ik wil ook een kat
Wat een lul.
En het is inderdaad helemaal goed gekomen ze zitten hier nu lekker stoned te chillen haha
Ah fijn om te horen! Geniet er nog maar even van voor ze de boel weer gaan terroriseren
Zie het nu pas, maar toen ik mijn katertjes had weggebracht heb ik stiekem gehuild in de auto terug. De avond ervoor had ik een knoop in m’n maag en was supervroeg wakker de dag zelf. Daarna dus de hele tijd onrustig gewacht op het belletje van de dierenarts en toen ze zei; je kan ze nu ook alvast komen halen hoor (eerst hadden ze een uur later aangegeven) ben ik meteen in de auto gesprongen om m’n babies weer op te halen. Niks om je voor te schamen!
Lief dankjewel!
nu kan ik alles achteraf veel beter relativeren natuurlijk, maar ben blij dat ik niet de enige ben
Na een paar dagen wennen zijn de poezen nu beste vriendjes
Ze zijn zo schattig samen. Heb ze al meerdere malen betrapt dat ze samen op bed liggen te slapen, en als de kleinste weer eens bijna van de bank afvalt komt de grote poes meteen om haar weer omhoog te duwen.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet doen met het eten. Ik heb kitten brokjes voor Faye en brokjes voor >1 voor Kiki. Maar ze eten uit 1 bakje. Ik maak 2 aparte bakjes maar ze eten uit allebei. Vooral Kiki vind de kitten brokjes veel beter dan haar eigen eten. De bakjes in verschillende ruimtes zetten heeft ook geen effect. Dus nu twijfel ik of ik dan niet beter alleen de kitten brokjes kan neer zetten…
Ik kwam thuis van werken en zo lagen ze op bed. De kleine op haar rug en de grote ernaast. Intiem moment verstoord
Je hebt ook gewoon brokjes die voor beide geschikt zijn. Om het jezelf makkelijk te maken haha. Ik voerde dit bijvoorbeeld:
Maar eigenlijk is kittenvoer een beetje onzin.