Kattentopic

Wij zitten bij Reaal dierenzorg omdat deze als beste uit de test kwam. Gekozen voor 90% dekking en eigen risico van €150, was het hoogste, en we betalen maandelijks €17,30.

1 like

Ik heb 2 sneue verwaarloosde katers van ongeveer 1/1,5 jaar oud onder mijn hoede genomen. Ze “wonen” nu voor mijn deur omdat ze niet gewend zijn om binnen te mogen maar het gaat steeds beter ^^

In een paar weken zijn ze verandert van uitgemergelde bange vlooienbalen in bijdehante kitties die lekker spelen en knuffelen en flink zijn aangekomen omdat ze geen parasieten meer hebben en genoeg te eten krijgen.

Ik wil heel graag een nieuw huisje voor ze vinden voor het kouder wordt en ik hoop ze de komende weken wat meer binnen te laten werken. Weten jullie nog mensen die een paar leuke katers zoeken? Ik ga morgen fotos plaatsen maar je kunt ze ook spotten in mn instastories https://www.instagram.com/sherida_h/

6 likes

Wat vreselijk lief van je dat je dat hebt gedaan! Het waren/zijn zwerfkatten?

Living the life. Die tevreden kop ook.

25 likes

Hehe… we hebben nieuw speelgoed. Volgensmij wel geslaagd.

27 likes

omg hij/zij kijkt zo enthouasiast op de eerste foto :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Kusjesssssssss

19 likes

Omg ik smelt door m’n kat :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Zo word ik elke ochtend wakker :purple_heart:

41 likes

Hahaha voor knuffels of eten? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Eten. Ze heeft inmiddels de link gelegd tussen mijn wekker en haar ontbijt :thumbsup:

9 likes

slim meisje haha

1 like

Bij katers komt blaasgruis best wel vaak voor bij gecastreerde katers! Ik zou het goed in de gaten houden, want als de urineleider verstopt raakt kan dat wel gevaarlijk worden.

1 like

Ik kom me ook even melden in dit topic! Ik heb sinds kort een kitten en ben echt heeeel blij met haar! Het enige is dat ze vrij vaak miauwt, heeft iemand misschien tips? Ze miauwt ook al als ik eventjes naar de WC ga en probeer er niet te direct op te reageren, maar hoop dat ik haar dit toch een beetje af kan leren!

@HvO, Ja ik denk ook meteen aan ongemak bij het plassen dus even urine opvangen en laten testen denk ik.

Oef, ja als het mauwen is om aandacht te krijgen dan bevestig je haar door erop in te gaan en dan maakt zij de link mauwen -> aandacht. Dus heel veel aandacht geven wanneer ze niet miauwt denk ik? Verder als ze alleen is maar gewend is om met andere katjes te zijn voelt ze zich misschien een beetje eenzaam? Genoeg speeltjes en dingen waarmee ze zich kan vermaken en natuurlijk zelf veel met haar spelen zou ik aanraden

In een bak zonder grit of met bijvoorbeeld gesnipperd krantenpapier. En dan met zo’n pipet of zo’n ‘spuitje’ opzuigen.

2 likes

Ja zo inderdaad!

1 like

Dit is echt mijn favoriete topic ooit. Jullie hebben zulke gave panters allemaal.

Bak zonder grind. Wij sluiten dan normaal de kat op in de badkamer zonder badkamermatje.

De kat weet dan hoe laat het is en binnen. 5 min heeft ze plasje gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like