Kattentopic

Heeft er iemand ervaring met de curver kattenbak? Dat opstapje in de bak leek me wel handig aangezien de kat veel zand achter laat rond de bak. Zag alleen bij reviews dat er ook pies tussen de la kan komen. Andere suggesties zijn ook welkom!

Super lief van je, dank je wel! Ik merkte ook dat ik haar verhaal even kwijt moest, dus ik ben blij dat het overkomt :blush:

1 like

Ik heb twee van die bakken en ik heb die lades niet uitgeschoven. Een van mijn katten is een fanatieke graver, waardoor er dan nog weleens iets achter ligt. :thinking:

Hmm oké, bedoel je achter de bak? Kan er ook een kattenvuilniszak in de bak of gaat dat niet met schuiven?

Ja, ik heb de opstapjes eruit gehaald omdat de ruimte voor de poezen vrij klein is en ze dan minder goed kunnen graven/bewegen. Ik heb gelukkig nog niks tussen de la gevonden :slight_smile:

In die holle ruimte, ja. Een zak zou geen probleem moeten zijn.

1 like

Jammer dat t gelijk zo klein word met het opstapje, wilde m echt halen daardoor omdat mijn kat nogal wild de kattenbak uitstapt :weary:.

We gingen vanmorgen naar een nestje kijken met kittens. En we kwamen thuis met dit knappe poesje. Helemaal niet de kitten waar we naar gingen kijken maar meteen bij binnenkomst kwam deze op ons af en sindsdien zijn we verliefd. Mijn dochter heeft haar naam bedacht, en ze heet Faye.
Kiki moet er even aan wennen. Ze loopt overal achter haar aan maar zodra Faye in de buurt komt van Kiki begint ze te blazen. Ze tolereert het wel dat Faye uit haar etensbakje eet, terwijl we er nu 2 hebben staan.
Terwijl ik dit typ ligt Faye op mijn schoot te slapen en zit Kiki naast me een beetje boos te wezen :wink:

35 likes

Wat een schatje! Is dit een Scottish Fold?

De vader is een Scottisch fold en de moeder een Britse korthaar.

2 likes

@NothingAboutSam heel veel sterkte! :pensive:

Ah leuk, je ziet ze volgens mij niet vaak! Vind ze zo’n aandoenlijk koppie hebben, met die oortjes <3 Scottish Folds mogen toch ook niet met elkaar gekruisd worden, i.v.m. niet levensvatbare embryo’s als ze een dubbel allel voor het gevouwen oortjes gen hebben? Dat had ik ooit ergens gelezen, dat ze daarom ook Britse kortharen gebruiken.

In ieder geval echt een dotje!

Klopt. Omdat de gevouwen oortjes een genetisch defect is kunnen ze niet samen. Die oortjes lieten me smelten haha.

1 like

Charlie dronk slecht uit zijn bakje dus ik had zo’n fonteintje voor hem gekocht, dronk ie goed uit. Nu wil ie weer steeds vaker alleen uit een bakje drinken en vannacht heeft ie de hele nacht staan schreeuwen omdat ie geen bakje had, terwijl de fontein er gewoon stond. Nu heb ik hem een bakje gegeven en drinkt ie alsof zijn leven ervanaf hangt. Wat een beest :thumbsup:

8 likes

Hebben jullie advies voor een verzekering? Vind het lastig, omdat bij de ene de premies hoger liggen, maar meer vergoed wordt. En bij Hema ben je bijvoorbeeld goedkoop uit, maar moet je eerst zelf de rekening betalen en heb je een eigen bijdrage. En dan heb ik het niet over de onderlinge verschillen qua dekking :joy:

soms heb ik de behoefte om heel veel foto’s te delen, maar daar zit nooit iemand op te wachten. Dus dan maar hier :woman_shrugging:

ze ligt hier al de hele ochtend :heart_eyes:

36 likes

Ik vind alle kattenfoto’s zoooo lief. Ik moet er ook nog delen… ok 2 dan

22 likes

Echt he…onvoorspelbaar :expressionless:

1 like

Altijd, gelijk in mijn koffer duiken.

14 likes

Mijn kat en vriend doen samen een dutje op de bank. Ik smelt😻

25 likes