Kattentopic

Sorry, ik kom hier een beetje binnenvallen. Ik moet morgen mijn liefste kat die ik ooit heb gehad laten inslapen :pensive: Aan de ene kant heb ik er vrede mee, want ze is een hoop ellende en aan de andere kant wil ik haar echt niet laten gaan. Ik kan gewoon niet geloven dat ze er straks niet meer isā€¦

1 like

Ah wat sneu :disappointed: Veel sterkte! Een huisdier laten gaan is echt nooit leuk :disappointed:

Ah wat onwijs verdrietig! :pensive: heel veel sterkte morgen!

@Tobvit @FrozenFlame Dank jullie wel :heart: ik blijf ook maar huilen, ik kan bijna niet stoppen :pensive: gelukkig gaat mā€™n moeder mee, ze wilde niet dat ik alleen zou gaan

1 like

Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat je de mooie jaren die je met haar hebt gehad blijft koesteren :kissing_heart:

1 like

Ahh neeā€¦ heel veel sterkte morgen! :revolving_hearts:

2 likes

Ah nee wat verdrietig! Heel veel sterkte morgen :heart:

1 like

Stertke morgen! :ā€™( :heart:

1 like

Heel veel sterkte vandaag.

1 like

Wat ergā€¦sterkte!

1 like

Wat erg, heel veel sterkte!

1 like

:frowning: succes vandaag

1 like

Heel veel sterkte vandaag! :pensive::heart:ļø

1 like

Heel veel sterkte vandaag!!

1 like

Ach wat sneu :pensive: heel veel sterkte!

1 like

Wauw, wat veel reacties. Dank jullie wel allemaal voor de steun :heart:ļø Ik heb haar een uur geleden laten inslapen. Ik wist eerst niet wat haar mankeerde, maar na vorige week (toen ben ik ook al bij de dierenarts geweest) had ze meer symptonen ontwikkeld waaruit bleek dat ze de natte vorm van fip had. Dan overlijd een kat binnen enkele dagen tot weken. Ze was dus echt heel erg ziek, dus ik ben blij dat ze niet meer lijdt. Maar dat ik haar niet meer bij me heb is zo vreselijk onwerkelijk. Ze was echt de liefste kat die ik ooit gehad heb en zo mooi ook. Nu moet mā€™n andere kat maar accepteren dat ze extra veel aandacht gaat krijgen

1 like

Heel veel sterkte :hearts:

1 like

@NothingAboutSam Heel veel sterkte!

1 like

Sterkte :frowning:

1 like

@NothingAboutSam Veel sterkte! :heart:ļø

1 like