Ahh okee, het voordeel van dit voer is dat het voor kittens en volwassen katten kan. Maar het is wel prijzig, zeker als je meer katten hebt.
Daarom ben ik ook op zoek naar andere merken inderdaad! Ik heb er best wat geld voor over, maar ze kunnen wel flink eten haha.
Mijn kat is in bad gevallen en kwam dus nat naar me toe gerend, pakte toen de eerste de beste handdoek om hem droog te maken maar mijn vriend gooit alle natte handdoeken altijd op de grond, dus de handdoek stonk. Nu stinkt de kat haha, ruikt echt naar een vieze sporttas. Help Kan ‘m niet nog een keer gaan wassen toch
Ik heb twee katten en beide krabben ze nooit aan de bank oid. Katten uit bepaalde ruimtes houden is wel vaak wat lastiger omdat ze (in mijn ervaring) vinden dat ze overal mogen komen. En oudere katten slapen echt veel dus denk dat jullie een oudje uit het asiel wel echt gelukkig zouden kunnen maken als hij lekker bij jullie bij de verwarming mag slapen. Het asiel weet vaak ook heel goed hoe de katten in elkaar zitten en welke het beste bij jullie past
Van de warmte kan dit komen. Verwarming of teveel achter het raam gelegen. Hebben mijn katten ook
Voer update: Ik ben even de Welkoop binnen gelopen en daar hadden ze qua graanvrije voeding alleen Smølke en een voor mij onbekend merk. Heb dus eerst dat meegenomen om uit te proberen.
Ben benieuwd!
Mijn kat woont nu bij mijn moeder, die al een eigen kat heeft. Het gaat niet zo supergoed tussen die twee, dus mijn kat gaat nu bij mijn zusje wonen. De andere kat is namelijk nogal gesteld op zijn eigen tuintje. Ik wil het eigenlijk niet, want dan zie ik mijn katertje minder en hij is zo leuk. Maar aan de andere kant, is het wel beter voor het katertje dat van moeder is.
Hij kan helaas niet hier wonen vanwege de katten van mijn huisgenoot. Gelukkig zijn die ook superleuk. Zijn echt de aardigste katten die ik ken. Gewoon heel lief, altijd in de buurt, kan alles met ze doen. Zeiken niet (doet die van mij wel, die is ergens vast een Siamees) Kunnen rustig op je bed slapen zonder dat je last van ze hebt en komen graag knuffelen als je huilt.
Toch zijn het niet mijn katten en wil ik mijn eigen weirdo knuffelen.
Wat @Karl_Lagerfeld zegt is het bij onze kat ook. Merk dat vooral door verwarming. Laatst had ze een beetje stress en zag ik ook wat schilvers, maar toen was haar hele vacht wat meer Sonic the hedgehog-achtig.
Zonlicht? Overgang van warm naar kouder kan misschien ook? Als er geen andere veranderingen in huis of eten zijn denk ik dat het dit is. Maar er zijn misschien nog andere aanleidingen…
Ik hou echt van mijn kat, geniet er ook zo van dat ze nu het weer wat kouder is vaker bij me komt liggen.
Ja gezellig is dat he. Mijn kat slaapt 's nachts ook op bed (hij gaat meestal niet spelen of springen maar ook gewoon slapen, hoera) en ik word regelmatig wakker terwijl ie tegen mijn rug of knieholte aan ligt <3
Oh dat is ook zo lief. Mijn kat mag niet in onze slaapkamer komen simpelweg omdat ze dus inderdaad wil spelen en gaat mauwen om aandacht. Ik heb goede hoop dat als ze wat ouder is, ze wel lekker bij ons kan slapen
Ja als ze achter het raam liggen is ook flink warm natuurlijk
@Loxodonta ik kan me zo voorstellen dat je helemaal doordraait van al die voer vragen. Wat zijn nu dingen waar je goed op moet letten om na te gaan of het goed voer is of niet? Of is het te complex om een paar handvaten te kunnen geven?
Nee hoor vindt het niet erg! Ik geef hier morgen even uitgebreid antwoord op. Zal kijken of ik een soort checklist kan maken.
Oh dat zou echt perfect zijn! Dankjewel alvast!
Staat je klink omhoog omdat je katten de deur anders open maken?