Of zoals mijn kat lekker onder het wasrek slapen hahah
cute <3
Omg dit is te schattig!
Even een voorstelrondje want heb hier nog niet echt gepost:
Dit is Muis, het enige meisje en is daardoor een beetje verwend:
Dit is Teddie (maar we noemen hem ook vaak Terrie = terror en Teddie gecombineerd). Hij krijgt ook de meeste bekeuringen maar daar zit ie niet mee in verder. Hij lijkt trouwens heel dik en we hebben hem dan ook een tijd op dieet gezet totdat de kattenkapper kwam en hem moest scheren en we er toen achterkwamen dat hij heel dun is onder z’n vacht haha:
Dit is Smokey maar ik vind hem vaak op een aapje lijken dus ik noem hem Monkey child. Hij is echt de baby van het gezin:
We hadden ook altijd nog een blonde kat dus noemden we onze club poezers altijd K3. Want we hadden dus een blond-, zwart- en roodharige. Alleen wisten we niet wat de grijze kat dan moest voorstellen dus dat werd Gert
Heeft Gert alle andere katten ook gehad dan?
Nee gelukkig niet
Hahahahahahaahahahahha Gert hahahaahhaha
De mauw van mijn oudste kat klinkt ineens heel raar. Schor en een stuk zwaarder. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Hij laat echter niet merken dat hij pijn heeft oid en eet en drinkt wel gewoon!
Hahahaha love this. Mijn vriend kwam ooit met een babyweegschaal thuis, puur om onze katten te kunnen wegen.
Eet hij kattengras? Dat was bij onze kat de oorzaak van de vreemd mauw (en hij slikte steeds.) Bleek dat er een grasspriet in zijn keel was blijven steken. En die moest operatief verwijderd worden. Dus nooit meer kattengras voor mijn poesties.
Lief dat je vraagt!
Over het weekend adviseerde de dierenarts om nog even te wachten omdat ze het prima deed (en geen koorts had! Heb thermometer gehaald).
Vanochtend was het weg, maar ik kom net thuis en ze heeft het weer/nog steeds.
Dus heb morgen nu een afspraak hopelijk niks ernstigs
Geen kattengras, hij eet wel van mn palm… Zou dat eventueel ook kunnen blijven steken?
Oh wat vervelend dat het weer terug lijkt te zijn. Wel een goed teken denk ik dat hij geen koorts heeft!
Succes morgen!
Weet ik niet. Bij ons liet de dierenarts zien dat er kleine haakjes aan gras zitten. (Je kan het voelen als je langs de randen strijkt.) Misschien is dat bij de palm ook zo? Is hij ook steeds aan het slikken, alsof er iets vast zit? En misschien heeft hij gewoon wel te hard gemauwd en is hij nu wat schor.
Ik heb mijn babies net achtergelaten bij de dierenarts, ze worden zometeen gecastreerd en ik kan ze dan om 2 uur weer ophalen, wat een ellende dit
Hoeveel katten heb je? En hoelang kun jij ongeveer met het voer?
Ik koop altijd deze https://m.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_droog/orijen/droogvoer/51105?rrec=true&pr=product1_rr&slot=1&exprienceid=7339&strategyid=98746 . Zak van 5.4 kilo en daar doe ik tussen de 3 a 4 maanden mee. Ongeveer 100 dagen. Ik heb 1 kat
Dit is nog niet zo’n probleem. Maar als je zo gesteld bent op je inrichting zou ik het sowieso niet doen.
Hm oké, bedankt! Ik heb zelf drie katten (waarvan één nog kitten is). Ik ben langzaamaan op zoek naar beter voer voor ze.
In het asiel kan je aangeven dat je een oudere kat zoekt, die vrij zelfstandig is. Vaak hebben ze ook oudere stelletjes zitten die gehecht aan elkaar zijn, dan hebben ze elkaar nog als je niet thuis bent.
Of ze aan de bank zitten is van te voren niet te voorspellen, er zijn katten die weten waar de krabpaal voor is maar ook katten die besluiten dat de bank veel beter is. Maar ook zijn er daarin weer gevallen waar het goed af te leren is. Het blijven echt dieren, geen robots, dus ze zullen nooit precies doen en niet doen wat jij wilt en dat moet je gewoon kunnen accepteren.