Kattentopic

:two_hearts:

27 likes

ff foto’s gemaakt van mn nieuwe gordijnen, natuurlijk niet zonder mijn 2 modellen!

23 likes

Ik zocht het 2e model :expressionless: lekker wakker.
Mooie katten & gordijnen!

1 like

Met zijn knuffeltje haha zo schattig.

27 likes

Zit hier toevallig ook een dierenarts?

Mijn kat laat aan beiden ogen het knipvlies zien. Ik lees online dat dat past bij een virusje, maar ook bij ergere dingen als niesziekte.
Ze doet het verder alleen gewoon zoals normaal: eet, drinkt, poept, speelt. Heeft een natte neus, komt knuffelen.
Ze heeft een week geleden nog dr inenting gehad (kan misschien daar aan liggen?) en is toen nagekeken en alles goed. Ook heb ik sinds een maand nog een andere kitten erbij.

Lastig zo voor het weekend, zeker omdat ze niet ziek overkomt.

Heb je temperatuur opgenomen? Hoe lang is het al zichtbaar?

Ik heb helaas geen thermometer in huis :frown: oortjes voelen niet warm aan.
En sinds gisteren. Het is wel wisselend aanwezig, ze zijn soms ook wél weg.

Reactie op enting kan, maar ik vind een week na enting wel redelijk laat voor een reactie.
Zoals je zelf al zegt kan het veel dingen betekenen dus ik durf er geen uitspraken over te doen vanachter mijn beeldscherm. Morgen thermometer kopen in ieder geval, altijd handig. Er zijn ook dierenartsen die op zaterdag open zijn, dus dan sowieso bellen voor advies. En anders toch zelf inschatten of je het aan blijft kijken.

1 like

Bedankt voor je reactie!
Ik ga morgen even bellen!

1 like

Ik had net mijn kat op mijn arm en was met haar aan het knuffelen. Toen ik besloot voor haar te zingen, keek ze me met grote ogen aan en legde haar pootje op mijn mond :rofl:

14 likes

Jaaaa! Hij is helemaal gek van een canvas tasje, daar gaat ie ook in liggen slapen enzo. Had m een keer in de gang gelegd om op te ruimen, maar toen ging die m halen hoor haha. Hij speelt ook liever met een propje aluminiumfolie dan met welk ander speeltje we voor hem kopen.

1 like

Wijsneus

21 likes

Ik moet nog boodschappen doen, maar deze homp van 7kg houdt me tegen. Hij doet buiten heel stoer, maar binnen is t een knuffelaar. Mits er een dekentje voor m aanwezig is. Zodra je naar een andere kamer beweegt in het huis lopen hij en zijn broer met je mee. Heel zachtjes ook, dat je omkijkt en er ineens twee katten om je heen aan het chillen zijn.

23 likes

Nog even van de laatste zon genieten.

28 likes

De beslagkom waarin ik haar woog is te klein geworden. Nu dan maar in de soeppan. 2,2 kilo alweer!

54 likes

Oooh ik hou echt van dit topic, al die lieve snoetjes :heart_eyes: ik hoop over een jaar ook een eigen kat te hebben, maar wil er eerst de ruimte en het geld voor hebben

Dit is echt extreem schattig

2 likes

Geen ervaring ermee maar ik denk dat het vrij lastig gaat worden om hem te leren dat het de ene keer wel mag (overdag) en de andere keer niet ('s nachts). Je kan denk ik beter gewoon de deur dichthouden 's nachts.

Oh je woont in een studio? En moet hem 's nachts dan buiten laten bedoel je? Daar heb ik ook geen ervaring mee want ik heb een binnenkat. Ja je zou dat kunnen proberen met dubbelzijdig tape maar vraag mij af of dat helpt haha. Mijn kat is gewoon altijd in de rest van het huis 's nachts en komt dan niet op mijn slaapkamer Mijn ervaring is wel dat katten toch altijd wel hun eigen willetje hebben haha.

Oh maar dan kan je hem toch makkelijk buiten je slaapkamer houden in huis? Waarom zou dat niet kunnen. Ik neem aan dat je overdag ook niet altijd thuis bent?