Herkenbaar helaas! Bij mij is op een plekje het halve behang eraf gekrabt. Daar baal ik echt heel erg van!
Oeh wat is dat voor spray? Mijn vriend maakt zich ook ernstige zorgen over zijn meubels als mijn kat daar komt wonen.
Wij hebben 2 van deze dingen in het huis hangen.
Omdat ze aan de muur bevestigd zijn kunnen ze er lekker aan sjorren. Ik heb 2 katten en ze gebruiken m vaak! al moet de bank er soms ook nog aan geloven
https://petsplace.nl/bbs-beaphar-keep-off-8711231110582.html
Dit zijn 2 verschillende productentegen het krabbem op ongewenste plekken.
Het heeft even geduurd maar mijn katten luisteren naar “nee”. Gewoon iedereen keer als ze iets doen wat niet mag even optillen, in de nek knijpen en duidelijk “nee” zeggen. Inmiddels hebben we er ook nog een vingers knippen en wijs gebaar aan toegevoegd dus we kunnen 1 van die 2 gebruiken.
Hij lijkt, op t witte vlekje in zijn gezicht na, precies op die van mij! Aan zijn nickname te zien heeft ie nog een soortgelijke persoonlijkheid ook
@anon76889665 die “nee” en een vingerknip heeft mijn vriend ook geprobeerd. Dan kijkt Pablo je even aan of als je geluk hebt stopt hij ook op dat moment, maar meestal gaat hij 5 min later weer verder.
@Acculader Er valt veel over te klagen, maar ergens vind ik het wel leuk om een kat met een echt karaktertje te hebben .
Dat vind ik ook echt geweldig (soms wel even vervelend haha) aan mijn lieverds. ️
In het asiel raadde ze ons aan om als de kat krabt aan de bank, pal naast de bank de krabpaal neer te zetten want dan heeft ie gewoon behoefte om op die plek te krabben. Heb toen bij de eerste keer krabben aan de bank de krabpaal daar neer gezet en voorgedaan dat je er aan kan krabben, niet meer aan de bank geweest sindsdien. Ga morgen eens proberen de krabpaal aan de andere kant van de kamer te zetten, kijken of ie dan weer aan de bank krabt.
Wij zijn op vakantie in een gemeenschappelijk huis, en op het terras is er een lieve kat die komt als je hem/haar roept! Hij kroop direct op onze schoot en wou constant kopjes We hebben hem zelfs al een eigen naam gegeven en zijn er heel de dag over bezig
Als je de drinkfontein gaat voordoen moet je het wel filmen hè!!
Hoeft niet want gisteravond dronk ie er uit
Ik vind het zo leuk om dit topic een tijd niet te openen, zodat ik lekker veel poezenbeesten kan kijken als ik het weer eens open
Bij een vriendinnetje in de straat woont een kat en als je langsloopt en je hand bij het raam houdt, gaat ie kopjes geven tegen het raam. Hij houdt er ook maar niet mee op, zo lief
Ik vind die hitte zo zielig voor de katten dus op aanraden van een kattenwebsite heb ik ze gisteren geaaid met een nat washandje ter verkoeling. Daarna hebben ze zichzelf allebei boos een uur zitten wassen.
Mijn kat komt nooit op schoot