Ik heb geen idee, de stekker zat wel in het stopcontact en de stofzuiger stond zeg maar op de grond. Maar schijnbaar dus met heel veel kracht dat knopje ingedrukt???
Nee helaas, ze schoot onder de bank want ze is bang voor de stofzuiger haha.
Ze werd zeker gek van al je haren
Eigenlijk moeten deze tuinkussens in de kast, maar hij ligt er zo schattig op
Trouwens hij krijgt sinds 2 dagen de deur naar boven open en staat dus iedere keer te piepen voor onze slaapkamerdeur. Wat kan ik hier tegen doen ?
ik heb zo’n kattentrui aan met een buidel voor de kat. en daar ligt ze nu in te slapen
Awhh zo lief!! Heb je geen foto?
Ik postte laatst dat mijn kat niesziekte had, gelukkig trok dat snel bij maar nu is mijn andere kat ziek . Hij is helemaal lusteloos en eet slecht. Gisteren begon het en nu is hij nog steeds zo zielig. Moet ik nu een speciale spoed weekend dierenarts bellen? Of toch maar nog even aankijken tot maandag? Ik heb hem gewoon nog nooit zo gezien dus ik schrik er erg van.
Ik zou bellen of kijken of er een andere dierenarts open is vandaag. Zijn best veel praktijken open op zaterdag tegenwoordig gelukkig! Verder zorgen dat ze blijft eten
Wat fijn dat je ene kat wel weer beter is, maar wat rot dat mu de andere ziek is . Ik zou wel bellen, maar mijn dierenarts heeft ook normaal spreekuur nog op zaterdagochtend. Dus dat maakt de drempel wat lager. Maar als een kat slecht eet en helemaal lusteloos is, zou ik denk ik altijd even bellen. Dan kunnen ze alsnog zeggen dat je best tot maandag kan wachten. Maar goed ik ben misschien ook wat overbezorgd soms . Veel beterschap voor hem, zieke katjes zijn altijd zo zielig!
Ok ik heb een praktijk gevonden die vandaag een paar uurtjes open is, goed dat jullie dat zeggen! Ik kan vanaf 11 uur bellen. Wat zijn het ook stomme beesten soms he, zo moeilijk in te schatten wat er met ze aan de hand is…
Ja katten kunnen heel lastig zijn met dit soort dingen! Ik hoop dat het mee valt en dat ze snel geholpen kan worden
Ja jammer dat ze niet kunnen praten soms, zou zo handig zijn! Heb je al gebeld?
Ja, nog even aankijken omdat hij wel eet en gewoon naar de bak gaat! Maar als hij verder niet opknapt maandag langs.
Drinkt je kat wel genoeg?
Volgens mij wel! Moet ik er extra op letten denk je?
Ja, en als je in de kat zijn huid zachtjes knijpt (bovenop de rug) als hij/zij staat gaat de huid dan weer naar maximaal 1 seconden terug in de normale positie?. Als dat niet zo is dan heeft het dier echt te weinig water binnen gekregen. Zie dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=KducLdeqGsM&frags=pl%2Cwn (Merlijn had zelfde gedonder met niesziekte en mijn fam studeert voor dierenarts). Ik had 1 dag gewacht en dat was eigenlijk al niet goed. (Kat kreeg naast medicatie toediening van extra vloeistof (i guess water) via injectie.) Mijn tweede kat begon ook te niezen toen kreeg ik daar ook wat voor en ben ik dus 10 dagen in de weer geweest met beide katten en nu zijn ze weer beter.
O wat goed dat je dit deelt! Ik wist wel dat een dag niet eten heel slecht voor hun lever en nieren is, maar ik had nog niet zo gelet op drinken. Het lastige is ook dat we twee katten hebben dus als het water wordt opgedronken weet je nooit zeker wie het heeft gedaan.
Ik heb de knijp-test nu net even geprobeerd en volgens mij is zijn huid in orde. (zijn humeur niet meer want ik bleef hem maar knijpen en hij raakte vet geïrriteerd hahahahaha)
Dat is ook het lastige met de keutels ik moest die tussentijds checken en kon niet achterhalen wie zijn behoefte waar had gedaan. :'D Hopelijk is het morgenochtend wat beter.
Hahaha vreselijk! Ik moest eens een urine monster van een van de katten nemen. Dat betekent dus eerst de kattenbak schoonmaken en speciale plastic korrels erin, hem dan een tijdje weghalen zodat ze nodig moeten plassen, dan de een van de bak weghouden en de ander erop laten, en met een pipet urine opzuigen . Waarom hebben we deze dieren ook alweer?
Als ik urine van 1 kat nodig heb zorg ik voor een schone lege kattenbak. Dan sluit ik de kat en de bak op in de badkamer. De kat weet al vaak hoe en wat en dan is er binnen 5 min een plasje gedaan.
De andere kat kan dan gewoon rond lopen.
Heb wel 2 kattenbakken in huis. Dus gaat wel makkelijk.