Kattentopic

Aaaw ze kwam net bij mij liggen en was keihard aan het spinnen :heart_eyes:

Edit: don’t mind my nasty voet

32 likes

Awwww :heart_eyes:

1 like

Ze is nog jong. Eind april geboren

1 like

En natuurlijk nog heel klein hehe. Omg ze is zooooo lief. Het is zo fijn dat gespin weer te horen hier in huis

2 likes

Aaahh zo leuk!! Wat een schatje is ze zeg kan je ook echt uren naar kijken :grinning:

1 like

Wat een prachtig meisje! En wat leuk dat ze nu al bij je komt liggen. Hopelijk worden jullie heel happy met elkaar!

kleine biecht

Ik heb een traantje gelaten om je andere bericht, dat je je huis aan het opruimen was zodat zij zich welkom zou voelen. Daaruit spreekt zoveel liefde en het is voelbaar hoe je je op haar komst aan het verheugen was. Ze is er!! Hoera! Geniet van elkaar :heart:

7 likes

Aaaw wat een lieve reactie @Dante :heart_eyes_cat:.
Ja,ze is meer dan welkom. Mijn vriend en ik zijn happy :blush:

1 like

Een van mijn katten heeft blaasgruis en moet nu over op ander voer. Ze moet er eigenlijk niks van hebben. Maar ik laat haar maar uithongeren zodat ze het we moet eten.

Ze waren weer zo lief met elkaar vandaag :heart:

30 likes

Gelukkig nemen ze niet zoveel ruimte in beslag :roll_eyes:

18 likes

Ik mis mijn kat heeel erg maar ik zie hem niet zo veel want hij woont bij mijn ouders. Heeft iemand hier nog tips voor youtube/instagram accounts met lieve kattenfilmpjes of foto’s van kittens/slapende schattige katten/ andere dingen waar een kattenmoeder zonder kat gelukkig van wordt?

Op youtube is er livestream genaamd Kitten Academy. Kun je kijken hoe kittens rondrennen,spelen etc :blush:

3 likes

Er zit bijna elke dag een kat in onze tuin en soms ook voor de deur te miauwen, ik denk dat hij van de oude bewoners is, maar als de deur open staat dan loopt ie bijv niet naar binnen. Wat moet ik ermee doen? Aan de ene kant denk ik wegjagen om zo te laten merken dat dit zijn huis niet meer is, aan de andere kant neem ik ‘m het liefste mee naar binnen want hij is super lief. Moet ik water oid neerzetten zodat ie kan drinken of lok ik hem daarmee juist alleen maar meer hierheen?

Je kan even bellen naar de dierenambulance of ze de chip willen komen checken als ze in de buurt zijn. Misschien is de oude eigenaar hem wel kwijt? Of even kijken op amivedi of hij daar aangemeld staat als vermist. Maar veel katten hebben ook gewoon meerdere plekjes om te chillen en gezelschap te zoeken. Als hij er verder niet slecht/mager uitziet zou ik hem absoluut niet voeren, water neerzetten kan wel met deze warmte!

je hebt ook natvoer van het dieetvoer, voer je nu toevallig Royalcanin urinairy?
Ik zou haar toch echt proberen aan het eten te krijgen, als katten 1 dag niet eten kunnen ze in een neerwaardse spiraal terecht komen en heel ziek worden

edit: oeps sorry ik zie dat dit bericht al 2 dagen oud is, misschien is het al opgelost

Van de kat waar het om gaat heeft er van gegeten. Dus het gaat zeker de goede kant op nu.

De andere kat hebben we er nog niet van zien eten. Maar voor haar is het niet nodig. Maar die moet natuurlijk ook gaan eten.

We houden ze goed in de gaten nu.

1 like

10 likes

Mijn kat zette net de stofzuiger aan

7 likes

Mijn kat miauwt de laatste paar dagen s’nachts heel veel. Erg vervelend om bijna elke dag om 4:00 uur wakker gemaakt te worden. Heeft iemand tips oid? :cold_sweat:

Haha hoe dan? Heeft ze ook gelijk gestofzuigd?

1 like